Citat:
Ursprungligen postat av
VanDenBerg
Det inger ju en viss respekt att ha Schweinsteiger i sitt lag, tror dock inte detta är någon bra värvning. 30 år och dessutom väldigt skadebenägen. Aldrig riktigt sett vad som är så speciellt med honom, men hans meriter talar givetvis sitt tydliga språk.
Sen försöker jag fortfarande lista ut vad det är för lag Van Gaal försöker bygga. Känns ärligt talat inte helt genomtänkt. Lite för mycket "14-åring lirar Fifa 15" över honom.
Tycker ditt inlägg mest känns bittert. Vad är det för fel med värvningarna? Han vill väl spela 4-3-3, tycker du inte Depay, Di Maria och Herrera passar in där? De han köpt i backlinjen antar jag kan spela i en fyrbackslinje. Tycker dock United bör satsa på en bättre center än Rooney. Den mittback som ska in vet jag inte, men ryktas en del om Otamendi och han låter väl inte omöjlig att få. Tycker detta ser ut som ett kompetent och välbalanserat lag, antar att tanken med Schweini är att få in lite stål, jävlaranamma och ledaregenskaper. United har varit för tunna på mittfältet nog länge:
De Gea
Darmian - Smalling - Otamendi - Shaw
Herrera - Schneiderlin - Schweinsteiger
Di Maria - Rooney - Depay