Dåligt med uppdateringar i tråden gällande flyktande Serie A-spelare. En annan har varit off i ett dussin dagar...
Den överskattade greken Holebas går till Watford. Romas ras berodde till stor del på Cole+Maicon ut och Holebas+Torosidis in. Från två hotande ytterbackar med fina fötter, till två träben.
Obiang lämnar för de brittiska öarna. Tydligen är han klar för West Ham. Bra värvning för dem, även om jag inte är lika frälst på Obiang som många andra.
Inter har det ju skrivits om. Mirandra, Montoya och inte minst Kondogbia har anslutit. Men även Murillo är en vettig värvning enligt rapporter från andra kännare.
Förutom Mandzukic, Khedira och Dybala har även Juventus köpt loss Pereyra och Zaza, samt plockat Neto som bosman.
Milan har på förhand värvat fint med Bacca, Adriano, Mauri och Bertolacci.
Napoli har värvat två väldigt nyttiga spelare. Min säsongsfavorit, Valdifiori, kommer styra upp mittfältet. Dessutom är Reina en uppgradering gentemot skämtet Andujar och den visserligen bättre spelande Rafael.
Iago Falque till Roma känns klockrent. En gediget bra fotbollsspelare. Väldigt trygg och bra med bollen, relativt klok, och gör en jävla massa poäng - om än i ett galet Genoa. Ibarbos lån förlängs också.
Till Samp har det kommit lite dökött. Fernando från Shaktar blir dock intressant. Intressant så till vida att jag inte har en aning om spelaren i fråga.