2015-06-19, 09:45
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Juventus har enligt italienska källor gjort klart med Mandzukic. Nja, va? Hoppas sannerligen inte han är den enda anfallsvärvningen (utöver Dybala). En bra spelare men inte någon som höjer Juventus på något sätt. Innebär väl dock att Llorente kanske får lämna.

Det är nog klart, Vietto är mer eller mindre klar Atletico. Personligen tycker jag att det är uppgradering av Atletico Madrid. Nya Aguero.
Citera
2015-06-19, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fbstk
Kanske inte de största övergångarna men ändå:

Andreas Weimann till Derby
Ryo Miyaichi till St Pauli
Joe Gomez till Liverpool
Lucas Barrios till Palmeiras
Cedric Soares till Southampton
Franck Tabanou till Swansea

Sen ryktas Abdul Rahman Baba till Chelski & Diego Perotti till Watford.

Trevligt med någon som fyller på med lite konkreta uppgifter även om det som du säger inte rör dom största namnen. Allt här behöver ju inte vara rykten om storspelare.
Citera
2015-06-19, 09:54
Medlem
Petr Cech ska vara väldigt nära Arsenal, kan bli klart närmsta dagarna. Ryktas om £7m. Samtidigt ryktas det om att Arsenal kommer sälja Ospina till Fenerbahce.
Citera
2015-06-19, 10:22
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Juventus har enligt italienska källor gjort klart med Mandzukic. Nja, va? Hoppas sannerligen inte han är den enda anfallsvärvningen (utöver Dybala). En bra spelare men inte någon som höjer Juventus på något sätt. Innebär väl dock att Llorente kanske får lämna.

Tror Mandzukic kan lyckas bra i Juve ändå...men vi får se. Duktige mittbacken Miranda, som nu kan studeras i pågående Copa América, sägs vara klar för Inter - och försvarsspelare behöver de.

Och Lazio och Hellas Verona sägs ha uppdaterat sina intresseförfrågningar om Guidetti. Skulle vara coolt om han gick till Verona och fick spela med skytteligavinnaren Luca Toni.
Senast redigerad av Ezzelino 2015-06-19 kl. 10:25.
Citera
2015-06-19, 10:25
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Atlético Madrid vill byta Alderweireld mot F Luis. Rent byte inga pengar inblandade.
Citera
2015-06-19, 10:40
Medlem
4522s avatar
Kondogbia verkar vara klar för Milan.
Citera
2015-06-19, 11:25
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Ryktas om att Barcelona också är intresserade som andre alternativ för Pogba, men Monaco kräver minst 30 miljoner euro. Kan Milan verkligen hosta upp det?
Citera
2015-06-19, 14:51
Medlem
Calogeros avatar
Jag tror nog att Mandzukic kan göra Juventus gott. Visserligen är det ett nedköp gentemot Tevéz om man ser honom som en ersättare rakt av, men samtidigt har Juventus redan hämtat in Paulo Dybala som mer känns som Tevéz arvtagare. En anfallstrio bestående utav Dybala, Mandzukic och Morata är inte fy skam. Dessutom har Juventus Berardi och Zaza (samt Coman) till sitt förfogande. Llorente däremot sägs vara klar att säljas till Monaco för 15 miljoner EUR.

Ja, jag vet att inget är klart än, men jävlar vad Marotta gör det bra.
Citera
2015-06-19, 14:55
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Glöm. Förlängde med Inter bara för några veckor sen.

Det har väll inte hindrat folk för att bli köpta ändå?

Stackars Liverpool..

"- Liverpool ville ha mig, men jag vill ha chansen till att vinna mästerskapet och jag vill vinna troféer. Fenerbahce mål den här säsongen är stora, och det har de förklarat för mig mycket väl, säger han enligt Haver Turk"

Kajer.
Citera
2015-06-19, 15:27
Medlem
Madeiruxs avatar
Ronaldo klar för Paderborn.
Citera
2015-06-19, 20:53
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Vore perfekt för Liverpool
Citera
2015-06-19, 20:55
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Vore perfekt för Liverpool

Nu har Inters Ausilio anlänt till Montecarlo för att träffa Kondogbia. Sjukt, men inte oväntar, med Milano-derby om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in