2015-08-31, 00:38
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Jag tror inte att Götze till Juventus kan avskrivas helt än.

Juventus släpper först Vidal för ett i sammanhanget reapris till Bayern München och nu får samma klubb den väldigt hypade Kingsley Coman till sitt förfogande i minst två år. Det känns som att det är något lurt med det här.

Inget lurt där. Juventus agerar välgörenhets klubb bara. Glöm inte Llorente gratis till Sevilla.
Citera
2015-08-31, 00:40
Medlem
snillet_1s avatar
Den där Coman-dealen är allt bra underlig, ja. Ett tvåårs-lån. Som jag förstår det skulle Bayern betala €2M i år och €5M nästa år, därefter har man en köpklausul om €21M. Den är väl tvingande? Otydliga uppgifter kring det.
Citera
2015-08-31, 00:47
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Den där Coman-dealen är allt bra underlig, ja. Ett tvåårs-lån. Som jag förstår det skulle Bayern betala €2M i år och €5M nästa år, därefter har man en köpklausul om €21M. Den är väl tvingande? Otydliga uppgifter kring det.
Kan inte tänka mig att Juventus gått med på det om inte köpklasulen är bindande.
Citera
2015-08-31, 00:54
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Kan inte tänka mig att Juventus gått med på det om inte köpklasulen är bindande.

Den är inte bindande. De har en köpoption på €21M.
Citera
2015-08-31, 01:23
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Inget lurt där. Juventus agerar välgörenhets klubb bara. Glöm inte Llorente gratis till Sevilla.
Ja, vad fan sysslar Marotta & Co med? I flera år har Juventus ledning gjort ett utomordentligt jobb och nu när man äntligen (nästan) står på toppen av Europa så rasar allting. Så jäkla ologiskt.
Citera
2015-08-31, 01:41
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ja, vad fan sysslar Marotta & Co med? I flera år har Juventus ledning gjort ett utomordentligt jobb och nu när man äntligen (nästan) står på toppen av Europa så rasar allting. Så jäkla ologiskt.

Vi ska nog lugna oss lite. Så dålig är inte DEN affären. Det beror på hur man ser på den. Det finns olika perspektiv. Ett är att man sålt en femte anfallare för 29 miljoner euro. Han kom gratis förra året.

Tanken var nog också att Draxler skulle ersätta honom. Pengarna för lånat skulle ju vara med och finansiera Draxler. Man Draxler valde 5 miljoner i lön hos Wolfsburg istället.
Citera
2015-08-31, 02:10
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Vi ska nog lugna oss lite. Så dålig är inte DEN affären. Det beror på hur man ser på den. Det finns olika perspektiv. Ett är att man sålt en femte anfallare för 29 miljoner euro. Han kom gratis förra året.

Tanken var nog också att Draxler skulle ersätta honom. Pengarna för lånat skulle ju vara med och finansiera Draxler. Man Draxler valde 5 miljoner i lön hos Wolfsburg istället.
Jag vet då inte, tycker inte riktigt det är värdigt varken Marotta, Allegri eller Juventus som klubb att göra sig själva till åtlöje så öppet inför media. Både sportchefen och tränaren har flirtat öppet med Isco, Götze, Mkhitaryan & Draxler. Ingenav affärerna har gått vägen, det återstår nu mindre än ett dygn av transferfönstret och Allegri har fortfarande inte fått sin trequartista. Jag tycker att det är sjukt att Juventus som fyrfaldiga ligavinnare samt CL-finalist inte lyckas bättre.
Citera
2015-08-31, 08:23
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Jag vet då inte, tycker inte riktigt det är värdigt varken Marotta, Allegri eller Juventus som klubb att göra sig själva till åtlöje så öppet inför media. Både sportchefen och tränaren har flirtat öppet med Isco, Götze, Mkhitaryan & Draxler. Ingenav affärerna har gått vägen, det återstår nu mindre än ett dygn av transferfönstret och Allegri har fortfarande inte fått sin trequartista. Jag tycker att det är sjukt att Juventus som fyrfaldiga ligavinnare samt CL-finalist inte lyckas bättre.
Juventus har inte tillräckligt med cash för dom allra översta hyllorna..hur enkelst som helst.
Citera
2015-08-31, 08:39
Medlem
namerlesss avatar
https://twitter.com/sjogrenpatrik/status/638089039573352448

Ni som vill följa deadline day på Aftonbladet.
Citera
2015-08-31, 09:01
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Juventus har inte tillräckligt med cash för dom allra översta hyllorna..hur enkelst som helst.

Du gillar att provocera.

Det hela kanske slutar med att Götze lämnar för Juventus vilket vore en ren och skär katastrof.
Citera
2015-08-31, 09:10
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Du gillar att provocera.

Det hela kanske slutar med att Götze lämnar för Juventus vilket vore en ren och skär katastrof.
Och du är alltid orolig för allt Nej..Det kommer inte hända, och det vet du.
Citera
2015-08-31, 09:10
Medlem
uffeoboys avatar
Varför stänger fönstret i England imorgon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in