Citat:
men är du dum? ursäkta men..
här har du historien bakom bilden jag länkade…
http://news.biharprabha.com/2013/02/patna-acid-attack-victim-waits-for-justice-on-hospital-bed/
säger du fortfaraden att: "de inte tillåter folk begå sådana övergrepp mot deras kvinnor"
??
börjar fundera om du mest är upprörd över att kvinnors underliv typ blir sabbade för dig och dina gelikar av andra män och det är därför du blir så upprörd över just våldtäkt och kvinnors sexliv. Lite brist på rösträtt, skola, rätt att gifta sig när och med vem man vill, rörs sig fritt, cykla, slippa få syra hällt i ansiktet, slippa tvingas vara hushållsslav resten av sitt liv och annat smått och gott…det är skitsamma…huvudsaken är att de är oskulder och inte har sex!!!
skitviktigt! vi kan offra allt vad kvinnors mänskliga integritet och värdighet heter bara de FAN INTE HAFT NÅN ANNANS KUK DÄR!!!
Mäns största skräck…andras kukar tydligen.
här har du historien bakom bilden jag länkade…
http://news.biharprabha.com/2013/02/patna-acid-attack-victim-waits-for-justice-on-hospital-bed/
säger du fortfaraden att: "de inte tillåter folk begå sådana övergrepp mot deras kvinnor"
??
börjar fundera om du mest är upprörd över att kvinnors underliv typ blir sabbade för dig och dina gelikar av andra män och det är därför du blir så upprörd över just våldtäkt och kvinnors sexliv. Lite brist på rösträtt, skola, rätt att gifta sig när och med vem man vill, rörs sig fritt, cykla, slippa få syra hällt i ansiktet, slippa tvingas vara hushållsslav resten av sitt liv och annat smått och gott…det är skitsamma…huvudsaken är att de är oskulder och inte har sex!!!
skitviktigt! vi kan offra allt vad kvinnors mänskliga integritet och värdighet heter bara de FAN INTE HAFT NÅN ANNANS KUK DÄR!!!
Mäns största skräck…andras kukar tydligen.
Kastar man syra på folk så bör man avrättas. Det går inte ha sådana människor i civiliserade samhällen.
Hade dessa indiska män varit i Saudiarabien och försökt med samma trakasserier mot saudiska flickor så hade de råkat väldigt illa ut jämfört med om de rest till England eller Sverige och trakasserat de lokala flickorna.
Har aldrig påstått att det är skitsamma att inte får köra bil. Mina systrar har akademisk examen. Men ni Väst som låtsas vara feminister är samma Väst som beskyddar och har Saudiarabien och de andra gulfstaterna under era vingar. Så skyll inte på mig tack eller andra kristna som nu står inför utrotning pga den saudiska salafistideologin som sprider sig tack vare Väst.