Citat:
Ursprungligen postat av
JimmySullivan
Alltså vad har organisationen för betydelse egentligen? jag menar, de "hjälper" väl länder att avskaffa dödsstraff, förbjuda tortyr osv. Men vi människor idag har väl ändå något vett och vet att sånt inte är okej ändå? Är det inte därför vi har poliser och lagar? Kanske lite skillnad på allt IS folk som saknar moral helt och hållet, men kan amnesty ens göra något åt sådant? IS muslimerna skiter väl fullständigt i vad de säger ändå, och det är väl egentligen bara såna länder som behöver denna "hjälp"? Om amnesty skulle försvinna i Sverige tror jag knappast vi skulle tillåta tortyr i Sverige så. Vad har amnesty för betydelse för världen?
Hjälporganisationer är ett utav de sionistiska världsbankirernas instrumenten för att hålla oss okunniga och sysselsatta med oväsentligheter medans de skrattar hela vägen till banken.
Men kort sagt så, senaste 20 åren ger jag inte ett korvöre,nada,ingenting ,ZERO till någon form av hjälporganisation längre.
Tragiskt?
Nä inte om man förstått hur dessa ondskefulla psykopatiska maktstrukturer fungerar.
Resten får ni ta reda på själv. Jag har ingen lust att hjälpa er på traven, om ni redan varit idioter så här länge kan ni lika gärna fortsätta!