Flashback bygger pepparkakshus!
2005-10-15, 00:36
Medlem
Heinzes avatar
Det kommer alltid två klädda kort efter varandra i Black Jack (stämmer oftast i alla fall)
Citera
2005-10-15, 00:37
Medlem
Haengquis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dIRe_
Du har nog överskattat jordens befolkning lite grann tror jag

Med tanke på hans avatar kanske vissa inte räknas.
Citera
2005-10-15, 00:40
Medlem
CharlieRs avatar
Förut brukade jag alltid göra vad som skulle vara bäst för mina framtida barn, men nu har likgiltigheten tagit över.
Nu lever jag efter principen att inget skadar dig ifall du inte låter det skada dig.
Citera
2005-10-15, 00:40
Bannlyst
Som min signatur förut. Behandla alla väll så gott man kan. Är dom otrevliga kan man ju föregå med gott exempel, till en viss gräns i allafall.
Citera
2005-10-15, 00:45
Medlem
a4swes avatar
Citat:
Du har nog överskattat jordens befolkning lite grann tror jag

Må så vara, jag tog den från första bästa länk jag fick fram på google och har ej reflekterat över denna.
Vid närmare efter tanke finner jag att jag även saknar kunskap för att genomföra en ordentlig reflektion över siffrans rimlighet.

Om någon vet vad som är den korrekta siffran kan jag väl redigera.
Citera
2005-10-15, 00:45
Medlem
a4swes avatar
Oj då, en felpost.
Citera
2005-10-15, 00:47
Medlem
Haengquis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a4swe
Må så vara, jag tog den från första bästa länk jag fick fram på google och har ej reflekterat över denna.
Vid närmare efter tanke finner jag att jag även saknar kunskap för att genomföra en ordentlig reflektion över siffrans rimlighet.

Om någon vet vad som är den korrekta siffran kan jag väl redigera.

6,5 miljarder börjar den närma sig.
Citera
2005-10-15, 01:26
Medlem
Lost dreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Förut brukade jag alltid göra vad som skulle vara bäst för mina framtida barn, men nu har likgiltigheten tagit över.
Nu lever jag efter principen att inget skadar dig ifall du inte låter det skada dig.

Ledsen att höra att du blivit likgiltig; så ung
Cheer up m8te, ett skepp syns vid horisonten!

kram
Citera
2005-10-15, 01:28
Medlem
Lost dreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a4swe
Att tro att man är ensam om några principer alls i en värld med ca 2,5 biljoner människor är befängt.

intressant.
Om jag hade som mål att ha en enda unik princip så kan jag lova dej att jag skulle kunna greja det väldigt fort. Men vi är ju ganska lika i de flesta aspekter, så det som skiljer oss åt kanske inte kan jämföras med hur mycket det är som förenar oss ...egentligen.
Citera
2005-10-15, 01:30
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost dreamer
intressant.
Om jag hade som mål att ha en enda unik princip så kan jag lova dej att jag skulle kunna greja det väldigt fort. Men vi är ju ganska lika i de flesta aspekter, så det som skiljer oss åt kanske inte kan jämföras med hur mycket det är som förenar oss ...egentligen.

Jo, men det är klart att man kan hosta fram en knepig princip om man vill. Frågan är om man vill leva efter den.
Citera
2005-10-15, 02:12
Medlem
Lost dreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McFrost
Jo, men det är klart att man kan hosta fram en knepig princip om man vill. Frågan är om man vill leva efter den.

Det får stå för dej
men faktum är att folk ju har för sej massa konstiga saker juh, eller
I så fall kanske jag hade fel, och är konstig som lever efter vad jag tror är "vanliga" principer; typ behandla andra osv..
Citera
2005-10-15, 03:47
Medlem
Jag lyder under Asimovs robotlagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här