Kul att den kvinnliga åklagaren påstod att den färgade kaosblatten som ofredade tjejerna måste ha varit berusad/påverkad, pga sina hatiska utfall. Vi vanliga vettiga förstår att allt det hatet mot "fria och svenska tjejer" helt grundar sig i den fanatiska islamismen och kvinnohat.
Observation 2:
Två svenskar som misstänkta. WTF! Det händer inte ofta
Senast redigerad av ace_sec 2016-04-28 kl. 23:03.
Bara jag som tyckte det var ovanligt mycket brutalt idag? Armar avslagna, gravid kvinna misshandlad, och sen den där obehagliga svartskallen. Hade hoppats på att höra om de fått in några tips om sko blatten, hoppas verkligen en sån idiot åker fast, om så bara för principens skull.
Bloggaren är ju bara en jävla pajas för övrigt.
Senast redigerad av Flyer6 2016-04-28 kl. 23:44.
Kul att den kvinnliga åklagaren påstod att den färgade kaosblatten som ofredade tjejerna måste ha varit berusad/påverkad, pga sina hatiska utfall. Vi vanliga vettiga förstår att allt det hatet mot "fria och svenska tjejer" helt grundar sig i den fanatiska islamismen och kvinnohat.
Observation 2:
Två svenskar som misstänkta. WTF! Det händer inte ofta
Helt j*vla horribelt att åklagaren förklarar saken med att gärningsmannen skulle vart påverkad. Precis , de som inte lever med skygglapparna på längre förstår att sanningen är en helt annan. Alltså att islam och kvinnohat (mot västerländska) går hand i hand.
Kvällens första fall: 68-åring har ihjäl 2st som försöker bryta sig in och råna honom. Inbrottstjuvarna (som jag uppfattade det) hade en kniv av ett speciellt märke. Någon som kan ana vilket?
Jag gillar Marko Tuhkanen, försvarsadvokaten från Haparanda, i det här tv-programmet.
Marko är som gjord för tv. Går genom rutan på ett bra sätt.
Tuhkanen är samtidigt professionell, kunnig och tydlig OCH har en egen profil med säregen style, klädstil etc. Han förmår fånga det viktiga i ett par korta meningar på ett konkret och informativt sätt.
Den kvinnliga åklagaren är okej, kompetent och kunnig, men bjuder inte på något extra. Angränsar till tråkig.
Kriminalkommisarien (den f.d.) Bertil Sahlin känns färglös och rätt träig. Det han yppar är inget man höjer på ögonbrynen åt. Programmet skulle i princip klara sig lika bra utan honom. Jämför till exempel med Bo Åström i Svenska fall för FBI. Klasskillnad.
Hasse Aro gör det bra. Aro är på sätt och vis bättre än någonsin. Sista åren i Efterlyst började han gå på tomgång och var rätt enhanda, seg eller trött och pompös oftast.
Instämmer, Markos små inhopp är koncisa pärlor av kunskap. Diggar hans skärpta och rappa stil.
Den kvinnliga åklagarens ständiga leenden ger ett sladdrigt och icke inlevelsefullt intryck.
Sahlin har jag svårt att uppfatta vad han säger, artikulerar inte så tydligt. Det har inte med dialekten att göra.
Ja, Aro har blivit bättre. Förr uppfattade jag honom som dryg. Som en tuffare variant av Claes Elfsberg, den muppen.
Mestadels mångkultur som låg bakom alla brott om inte alla.
Ena mördaren lämnade Sverige i flykt tror polisen och det andra fallet med han som mördade flickvännen sa att han inte bryr sig om han så får livstid eller blir utvisad.
Instämmer, Markos små inhopp är koncisa pärlor av kunskap. Diggar hans skärpta och rappa stil.
Den kvinnliga åklagarens ständiga leenden ger ett sladdrigt och icke inlevelsefullt intryck.
Sahlin har jag svårt att uppfatta vad han säger, artikulerar inte så tydligt. Det har inte med dialekten att göra.
Ja, Aro har blivit bättre. Förr uppfattade jag honom som dryg. Som en tuffare variant av Claes Elfsberg, den muppen.
Marko är en sköning, skönt att han kommer med mer givande svar än sin sidekick.
Stör mig oerhört på åklagarkvinnan i studion. Hon är så... hon framstår så korrekt hela tiden. Gillar inte hennes stil öht. Johanna heter hon tydligen. Tråkig rätt igenom.
Älska Aro Nej men gillar hans stil med, han ÄR Efterlyst/Brottsplats Sverige. Sänds "Efterlyst" fortfarande eller har de lagt ner det än?