2016-04-28, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knibbe
Någon som vet vem bloggdrottningen som blåser folk är ?

catrin hedlund
Citera
2016-04-28, 22:33
Medlem
ace_secs avatar
Observation 1:

Kul att den kvinnliga åklagaren påstod att den färgade kaosblatten som ofredade tjejerna måste ha varit berusad/påverkad, pga sina hatiska utfall. Vi vanliga vettiga förstår att allt det hatet mot "fria och svenska tjejer" helt grundar sig i den fanatiska islamismen och kvinnohat.

Observation 2:

Två svenskar som misstänkta. WTF! Det händer inte ofta
Senast redigerad av ace_sec 2016-04-28 kl. 23:03.
Citera
2016-04-28, 22:37
Medlem
Är hon pundare också? Eller bara bränner pengar på nöje och lyx?
Citera
2016-04-28, 23:31
Medlem
Klappars avatar
Bloggaren har skrivit på sin blogg att hon har polisanmält tv4 för att dom har vinklat intervjun med henne och skrivit massa falsk info.

Dom kan ju ha gjort det, men mytomaner som henne försöker alltid att skylla ifrån sig så jag tror nog mer på tv4 än på henne.
Citera
2016-04-28, 23:34
Medlem
Flyer6s avatar
Bara jag som tyckte det var ovanligt mycket brutalt idag? Armar avslagna, gravid kvinna misshandlad, och sen den där obehagliga svartskallen. Hade hoppats på att höra om de fått in några tips om sko blatten, hoppas verkligen en sån idiot åker fast, om så bara för principens skull.

Bloggaren är ju bara en jävla pajas för övrigt.
Senast redigerad av Flyer6 2016-04-28 kl. 23:44.
Citera
2016-05-01, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ynkun
Yes, båda två!

"Ensamstående mamma med två barn"

Förvånande att förhållandet inte höll

Kan meddela att negerbarnen har var sin pappa. Förvånande va?
Citera
2016-05-01, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Observation 1:

Kul att den kvinnliga åklagaren påstod att den färgade kaosblatten som ofredade tjejerna måste ha varit berusad/påverkad, pga sina hatiska utfall. Vi vanliga vettiga förstår att allt det hatet mot "fria och svenska tjejer" helt grundar sig i den fanatiska islamismen och kvinnohat.

Observation 2:

Två svenskar som misstänkta. WTF! Det händer inte ofta

Helt j*vla horribelt att åklagaren förklarar saken med att gärningsmannen skulle vart påverkad. Precis , de som inte lever med skygglapparna på längre förstår att sanningen är en helt annan. Alltså att islam och kvinnohat (mot västerländska) går hand i hand.
Citera
2016-05-05, 21:06
Medlem
Flyer6s avatar
Kvällens första fall: 68-åring har ihjäl 2st som försöker bryta sig in och råna honom. Inbrottstjuvarna (som jag uppfattade det) hade en kniv av ett speciellt märke. Någon som kan ana vilket?

Bra reklam för ett av Sveriges största företag
Citera
2016-05-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaendis
Instämmer, Markos små inhopp är koncisa pärlor av kunskap. Diggar hans skärpta och rappa stil.

Den kvinnliga åklagarens ständiga leenden ger ett sladdrigt och icke inlevelsefullt intryck.

Sahlin har jag svårt att uppfatta vad han säger, artikulerar inte så tydligt. Det har inte med dialekten att göra.

Ja, Aro har blivit bättre. Förr uppfattade jag honom som dryg. Som en tuffare variant av Claes Elfsberg, den muppen.
Citera
2016-05-05, 21:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Lätt disträ...han som gled förbi under personrånet på Östermalmshallen
Citera
2016-05-05, 21:49
Medlem
Mestadels mångkultur som låg bakom alla brott om inte alla.
Ena mördaren lämnade Sverige i flykt tror polisen och det andra fallet med han som mördade flickvännen sa att han inte bryr sig om han så får livstid eller blir utvisad.
Citera
2016-05-05, 21:58
Medlem
Flyer6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Instämmer, Markos små inhopp är koncisa pärlor av kunskap. Diggar hans skärpta och rappa stil.

Den kvinnliga åklagarens ständiga leenden ger ett sladdrigt och icke inlevelsefullt intryck.

Sahlin har jag svårt att uppfatta vad han säger, artikulerar inte så tydligt. Det har inte med dialekten att göra.

Ja, Aro har blivit bättre. Förr uppfattade jag honom som dryg. Som en tuffare variant av Claes Elfsberg, den muppen.

Marko är en sköning, skönt att han kommer med mer givande svar än sin sidekick.

Stör mig oerhört på åklagarkvinnan i studion. Hon är så... hon framstår så korrekt hela tiden. Gillar inte hennes stil öht. Johanna heter hon tydligen. Tråkig rätt igenom.

Älska Aro Nej men gillar hans stil med, han ÄR Efterlyst/Brottsplats Sverige. Sänds "Efterlyst" fortfarande eller har de lagt ner det än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in