2015-07-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Jag har inte fått för mig det men TS har och i kombination med mods svar:är det bäst att jag klargör vad det är det handlar om (har fått idiotvarningar förr så mitt förtroende för mods är inte riktigt 100%).Det tror dock jag är precis vad TS avsikt är. Att radera OT är inte detsamma som censur nej...men mitt inlägg var fortfarande OnT inte OT. Ser också att det står kvar medan TS gnäll inte gör det.Som fallet är här. Bara irriterar mig för om TS vill klaga på mina inlägg så kan han/hon PM:a mig så jag kan hänvisa honom/henne direkt till Familjeliv istället för att starta en tråd om hur mycket TS gråter när han/hon ser en fri debatt.

Min fråga i denna tråd var just om jag var hänvisad till familjeliv eller det fanns nån chans att begränsa tramset.
Jag har fått ett bra svar. Bättre än jag förväntat mig.

Det handlar inte om censur. Du kan prata negerhannar o våldtäkt i alla de trådar som detta passar i.
Citera
2015-07-08, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Vilken tråd är det det här handlar om egentligen?

Det här citatet (som ovan) ...... det verkar ju referera till ett inlägg som inte finns? Om man klickar på den lilla grå pilen alltså.

Och kalle632 är inte heller ts i den tråden.

Är det den tråden det handlar om ändå, eller var allt bara en helt hypotetisk fråga av kalle632 ??

Det handlar om walking dead tråden ja. Jag kan leva med att den är förstörd men tyckte det var intressant att ta reda på om fb tyckte att det är så det ska vara.

EDIT. Min post är väl bortplockad för att jag gnällde istället för att rapportera o det var OT då...det är helt ok.
Senast redigerad av kalle632 2015-07-08 kl. 22:04.
Citera
2015-07-08, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Min fråga i denna tråd var just om jag var hänvisad till familjeliv eller det fanns nån chans att begränsa tramset.
Jag har fått ett bra svar. Bättre än jag förväntat mig.

Tycker jag också. Du var inte precis värd ett svar. Om du har problem med fria debatter så är det väl ganska uppenbart att familjeliv (eller varför inte facebook) passar dig bättre? Det kunde du ha räknat ut med röven som det så fint heter.

Citat:
Det handlar inte om censur. Du kan prata negerhannar o våldtäkt i alla de trådar som detta passar i.

Och DU avgör lite godtyckligt vad som passar och inte passar?

Då kan du prata om vad som "passar" i alla trådar som den metadiskussionen passar i (det vill säga den här värdelösa butthurt-tråden och inga andra) så kan jag hålla mig till att spekulera över hur pass korkad du är.

^Kan spekulera över det i de flesta underforumen antagligen (är du dum i huvudet för att du tagit droger, för att din far antastat dig, för att du är vegan osv ad infinitum). Behöver inte citera dig direkt heller då det är irriterande...

Alles klar?
Citera
2015-07-09, 12:42
Medlem
najass avatar
Jävla massa OT-tjafs och chattande raderat.

/mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in