2010-04-19, 13:37
Medlem
Pasiphaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Vanlig porr har ju utvecklats och "förfinats" en hel del på de senaste 10 åren. Bättre scener, bättre ljus, bildkvalité och bättre påsättningar och massor av nya idéer och sätt att ha sex på.

Men på djurporrsfronten så står det fan stilla. Alla filmer som kommer har samma förjävligt dåliga filmteam, dåligt ljus, dålig bild, misslyckade scener och hela produktionen känns allmänt dåligt gjord.

När ska djurporren utvecklas och bli "bättre"? När ska vi få se någonting nytt?

Jag väntar fortfarande ivrigt på att få se en brud knulla med en livs levande gorilla eller åtminstone en schimpans.

Fan. Det är sant. Borde finnas enorma pengar i att skapa en riktigt bra sida.
Citera
2010-05-12, 00:30
Medlem
Caligula_nows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Får påpeka för typ 500:ade gången att jag är inte zoofil/beastielist oc har inte haft sexuellt umgänge med något annat djur än homo sapiens, men jag är uppvuxen med hundar och har en mycket god kunskap i hundars "språk" det är lätt att se när en hund visar motvilja mot något...

Och en hund som är sexuellt intereserad av något visar det mycket tydligt med kroppsspråk, fast iof det är kanske nåt man inte lär sig se om man inte är uppvuxen med avel.

Om inte annat så i dessa fall (tjej + hanhund) så är det så lätt att man måste vara idiot/blind för att inte se det.

Om e tjej ställer sig på alla fyra och jycken hoppar på glad i hågen och juskar loss allt han kan, och är så ivrig att få komma på att han nästan knuffar omkull tjejen så skulle jag väl tro att det är ett tecken på att han vill....

Att det sen finns (ofta komersiella filmer) där djuren inte ser särskilt villiga är en annan sak, och det är något som jag är emot, allt tvång är fel...
Det kan även vara svårt att avgöra vid dildogging (använda jycken som dildo) så filmer med dildogging är inget jag skulle rekomendera då det är en viss rsk att djuret kanske inte är med på noterna...

Hej!
Jag håller med dig 100%! Våld är inte bra, alla som använder våld är idioter. Men det kanske bättre att låta människor göra som dom vill så länge dom inta skadar någon. Det är bättre att låta dom ha sex med hunden om dom vill ...då menar jag att hunden är villig och med på det. Zoofilism är helt ok för mig, för länge sen hade jag en flickvän som gjorde det med sin hund i smyg. Jag blev väldigt förvånad en gång. Vi var ute och matade hunden och när min flickvän bytte vatten då försökte han hoppa på henne bakifrån med kuken i vift när hon böjde sig framåt. Jag bara log och skojade med henne. Hon rodnade och då började jag fatta lite. Vi pratade om animal sex och jag sa att jag har inte emot det att folk "leker" med sina husdjur. Resten kan Ni gissa, men jag lovar att det var... helt sköt att dra in hunden i våra lek ibland. Jag garanterar att alla mådde kanon bra efteråt
Citera
2010-05-12, 00:44
Medlem
Caligula_nows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Hur fan kan din kille acceptera att du knullar med hundar? Kul att slicka fitta på en hundspermadrypande jävla äckelhora.. FYFAAN säger jag bara

Jag tycket att det är deras privat liv och deras gemensamma beslut! Gillar han att göra det så är det väl OK. Om du inte gillar zoofili eller avskyr det...gå härifrån och titta på något annat. Så länge hunden är med kan Ni inte säga att det är våld mot djur. Det finns mycket värre saker människor kan göra inom sex...typ äta bajs eller liknande. Människor har alltid har haft sex med djur, läs lite. Det är inget nytt. En del gillar det en del inte...men snälla tvinga inte din åsikt på andra!
Citera
2010-08-02, 04:21
Medlem
Nesinep-Ratlubs avatar
Vet inte om detta kan kategoriseras som djusex men...

Var på en fest i går där en gammal polare berättade en sak som hans farsa talat om för honom.
Hans far hade nämligen en lumparkompis som tände på att runka medan han åt hundspyor.
Enligt polaren hade de på något sätt kunnat verifiera sanningshalten i detta, så man får anta att det är sant.
Hans farsa gjorde lumpen på 70-talet, och de hade som sagt en extremt sjuk jävel i sitt lumpargäng.
Han matade tydligen sin hund med gräs och andra kräkframkallande substanser. När sedan hunden vomiterade slet han av sig brallorna och började runka frenetiskt samtidigt som han slevade i sig hundens spyor med stor aptit, allt för att sedan få en magnifik orgasm. Vederbörande skall enligt uppgift inte ha varit intresserad av att penetrera sin fyrbenta vän, utan han gick helt enkelt igång på att käka dess spyor. Denna man fullgjorde konstigt nog inte sin militärtjänstgöring !
Han skall i alla fall ha bott i Blomstermåla.

Detta är nog den sjukaste böjningen jag har hört talas om... Kan det klassas som zoofili eller vad fan ska man kalla det ?
Bör tilläggas att jag känner min vän och hans far väl, och jag bedömmer sanningshalten i denna historia som hög. Vi råkade komma in på detta när det började snackas lumparminnen.
Senast redigerad av Nesinep-Ratlub 2010-08-02 kl. 04:28.
Citera
2010-08-03, 11:40
Medlem
Pocky-91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nesinep-Ratlub
Vet inte om detta kan kategoriseras som djusex men...

Var på en fest i går där en gammal polare berättade en sak som hans farsa talat om för honom.
Hans far hade nämligen en lumparkompis som tände på att runka medan han åt hundspyor.
Enligt polaren hade de på något sätt kunnat verifiera sanningshalten i detta, så man får anta att det är sant.
Hans farsa gjorde lumpen på 70-talet, och de hade som sagt en extremt sjuk jävel i sitt lumpargäng.
Han matade tydligen sin hund med gräs och andra kräkframkallande substanser. När sedan hunden vomiterade slet han av sig brallorna och började runka frenetiskt samtidigt som han slevade i sig hundens spyor med stor aptit, allt för att sedan få en magnifik orgasm. Vederbörande skall enligt uppgift inte ha varit intresserad av att penetrera sin fyrbenta vän, utan han gick helt enkelt igång på att käka dess spyor. Denna man fullgjorde konstigt nog inte sin militärtjänstgöring !
Han skall i alla fall ha bott i Blomstermåla.

Detta är nog den sjukaste böjningen jag har hört talas om... Kan det klassas som zoofili eller vad fan ska man kalla det ?
Bör tilläggas att jag känner min vän och hans far väl, och jag bedömmer sanningshalten i denna historia som hög. Vi råkade komma in på detta när det började snackas lumparminnen.

Hum, detta var nog bland de sjukaste jag hört

Jag skulle inte kunna klassa detta som zoofili, jag menar.. Han tänder inte på själva hunden låter de som, han tänder på hundspyan. Alla människor har olika böjningar, finns jue vissa som går i gång på spyor osv.

Men det var intressant, har aldrig hört något liknande innan
Citera
2010-08-03, 14:34
Medlem
Nesinep-Ratlubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pocky-91
Hum, detta var nog bland de sjukaste jag hört

Jag skulle inte kunna klassa detta som zoofili, jag menar.. Han tänder inte på själva hunden låter de som, han tänder på hundspyan. Alla människor har olika böjningar, finns jue vissa som går i gång på spyor osv.

Men det var intressant, har aldrig hört något liknande innan

Inte jag heller, och killen ska enligt uppgift ha varit mycket konstig och udda. Skulle vara kul att veta vat en sådan snubbe sysslar med nu drygt 35 år senare... Han anförtrodde tydligen några av sina lumparkompisar detta under en riktigt blöt fylla, och senare under ingivelsen att vara förstående fått bevittna spyätaren "in action"
Citera
2010-08-04, 15:58
Medlem
Caligula, du säger att ni drog in hunden i era sexlekar ibland. Låter jäkligt udda. Men om min tjejbekant skulle säga "vill du se något häftigt" och sen smörjde hon in sig så att hunden skulle slicka skulle jag förmodligen stå kvar och titta. Inget fel i det kanske, men vette fan om jag någonsin skulle kunna slicka henne sen.
Citera
2010-08-11, 13:57
Medlem
Eller rättare sagt vet jag att det skulle vara häftigt att se. Men OMÖJLIGT att sen ge henne oralt själv när man vet att en hund slickat henne. Bara att välja liksom.
Citera
2010-08-17, 18:10
Medlem
Satt och snackade på jobbet om hurvida om det fortfarande är legalt att ha djursex i Danmark eller inte. Vi kollade runt lite på google i temat och kunde konstatera att 2006 var det ett hetskt år med massor av sidor angående djursex, bl.a. att det borde förbjudas men även att det annonserades om det för fullt på internet. Vi kollade lite runt för att se men kunde konstatera att det inte annonserades alls om bordeller eller liknande. Har det nu blivit förbjudet? eller är det bara så att det tystats ner men fortfarande är lagligt?
Citera
2010-08-18, 15:13
Medlem
Pocky-91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IxI2
Satt och snackade på jobbet om hurvida om det fortfarande är legalt att ha djursex i Danmark eller inte. Vi kollade runt lite på google i temat och kunde konstatera att 2006 var det ett hetskt år med massor av sidor angående djursex, bl.a. att det borde förbjudas men även att det annonserades om det för fullt på internet. Vi kollade lite runt för att se men kunde konstatera att det inte annonserades alls om bordeller eller liknande. Har det nu blivit förbjudet? eller är det bara så att det tystats ner men fortfarande är lagligt?

Vad jag vet är det lagligt i Danmark och de är även lagligt här i Sverige, så länge inte djuret lider.
Tror att dom försöker tysta ner det bara
Citera
2010-09-27, 10:38
Medlem
Tja, djuret lider väl inte av att slicka en tjej. Men det är ju en jävla gråzon.
Citera
2010-09-27, 16:50
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Tja, djuret lider väl inte av att slicka en tjej. Men det är ju en jävla gråzon.
Djur som frivilligt deltar i sexuell aktivitet med människa eller annat djur lider självklart inte på något vis. Det är en annan sak då man t.ex. drogar djuren och utnyttjar.
Men moraliska och religiösa idioter vill oftast få det till att man ALLTID utnyttjar så fort man tafsar på ett djur, oavsett hur villigt detta är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in