Vet inte om detta kan kategoriseras som djusex men...
Var på en fest i går där en gammal polare berättade en sak som hans farsa talat om för honom.
Hans far hade nämligen en lumparkompis som tände på att runka medan han åt hundspyor.
Enligt polaren hade de på något sätt kunnat verifiera sanningshalten i detta, så man får anta att det är sant.
Hans farsa gjorde lumpen på 70-talet, och de hade som sagt en extremt sjuk jävel i sitt lumpargäng.
Han matade tydligen sin hund med gräs och andra kräkframkallande substanser. När sedan hunden vomiterade slet han av sig brallorna och började runka frenetiskt samtidigt som han slevade i sig hundens spyor med stor aptit, allt för att sedan få en magnifik orgasm. Vederbörande skall enligt uppgift inte ha varit intresserad av att penetrera sin fyrbenta vän, utan han gick helt enkelt igång på att käka dess spyor. Denna man fullgjorde konstigt nog inte sin militärtjänstgöring !
Han skall i alla fall ha bott i Blomstermåla.
Detta är nog den sjukaste böjningen jag har hört talas om... Kan det klassas som zoofili eller vad fan ska man kalla det ?
Bör tilläggas att jag känner min vän och hans far väl, och jag bedömmer sanningshalten i denna historia som hög. Vi råkade komma in på detta när det började snackas lumparminnen.