2007-01-03, 18:18
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Att du ens jämför homosexualitet och sex med djur.
Bögeri är väl dubbelt så sjukt? Där är ju båda parter med på det...
Citera
2007-01-03, 18:19
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Bögeri är väl dubbelt så sjukt? Där är ju båda parter med på det...
Men det sker mellan två individer av samma art.
Citera
2007-01-03, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Att du ens jämför homosexualitet och sex med djur.

Det är väl i grund och botten samma sak? Båda två saker är, enligt samhället, "onormala". Även om bögeri blivit mer accepterat på sistonde. Tror nog att djursex i framtiden också kommer vara mer accepterat. Den stora massan behöver mer tid för att förstå det.

Och kom inte med något fjanteri om att homosexualitet är annorlunda, bara för att båda parter är med på det. Kan tala om för dig att man inte behöver ta till tvång när man har sex med djur, båda kan vara med på det även där. Och sen finnns det ju bögar som våldtar, tänk på den du..
Citera
2007-01-03, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Det är stor skillnad på sex och på våldtäkt, och om du inte kan se den skillnaden så bör du nog ta och boka tid hos en skrynklare...

Detsamma gäller om du inte kan föstå skillnaden på ett männiksobarn och ett vuxet djur...

Nu vet e fan hur det kom sig att smooker förvillande sig in på denna snurriga tråd...
Men måste fråga dig hur du kan se ett djur som vuxet??? du är inte riktigt frisk eller hur?
Blir riktigt upprör när jag läser om folk som har sex med sina husdjur hur sjukt är inte det?
Hoppas att ni söker hjälp och får det annars borde ni kanske prova att ha sex med en björn eller kanske ett lejon...
Citera
2007-01-03, 21:07
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportquattro83
Så vet du svaret! Fan har du provat eller?
DoggyAnna, Mickezoo och -Hund- är de på fb som gått ut me att de sysslar me sånthär.. :S
Citera
2007-01-03, 21:10
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smooker
Nu vet e fan hur det kom sig att smooker förvillande sig in på denna snurriga tråd...
Men måste fråga dig hur du kan se ett djur som vuxet??? du är inte riktigt frisk eller hur?
Blir riktigt upprör när jag läser om folk som har sex med sina husdjur hur sjukt är inte det?
Hoppas att ni söker hjälp och får det annars borde ni kanske prova att ha sex med en björn eller kanske ett lejon...

Ett vuxet djur är vuxet och könsmoget.... Vad skulle det annars vara?
Citera
2007-01-08, 22:33
Medlem
Sereenas avatar
Hmm.. jag tror bestämt du har misstagit mig för en zoofil alt Beastialist.

Jag har aldrig haft och kommer nog aldrig ha en sexuell kontakt med nåt annat djur än homosapiens.

Och ditt inlägg ser jag som ett direkt personangrepp.
Citera
2007-01-09, 16:41
Medlem
Citat:

Jag har aldrig haft och kommer nog aldrig ha en sexuell kontakt med nåt annat djur än homosapiens.

OK då ber jag om ursäkt! läste ett par innlägg tillbaka och fick intrycket av att du hade sex med djur men du hade inte det som tur va! lite konstiga åsikter kanske men det får man ju ha!
Citera
2007-01-09, 16:49
Medlem
Citat:

Skönt att det fortfarande finns seriösa personer här på forumet. Jättekul att du som själv inte tänder på sex med djur har en vettig syn på det hela. jag är ju inte så aktiv här längre men vll bara säga att jag verkligen uppsakttar at det finn så pass seriösa människor som du här på forumet
Citera
2007-01-10, 15:52
Medlem
Gayvärlden möter djurvärlden.
Kan inte bli äckligare och mer avskyvärt. Varning utfärdas!
Hur någon kan tända på sånt här är fan en gåta. Sjuka människor.
Men han fick sitt straff, dog av inre skador.

http://lbn.threat.tv/mrhands.mpg
Citera
2007-01-10, 15:53
Medlem
http://seattletimes.nwsource.com/html/localnews/2002389068_brodeur19m.html
Citera
2007-01-10, 17:28
Medlem
MickeZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Gayvärlden möter djurvärlden.
Kan inte bli äckligare och mer avskyvärt. Varning utfärdas!
Hur någon kan tända på sånt här är fan en gåta. Sjuka människor.
Men han fick sitt straff, dog av inre skador.

http://lbn.threat.tv/mrhands.mpg

Nope, han dog inte av det där Han dog en annan gång, när han och några polare hade druckit lite för mycket och inte tänkte på sin säkerhet. Hästen spräckte hans tarm eller nått så han började blöda, vännerna flippade ut och vågade inte köra han till sjukhus förrens efter 3 timmar, då var det för sent, dog av blodförlust..

Chattar med flera människor som har sex med sina hingstar dagligen, är man försiktig så skadas man inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in