2016-09-02, 16:00
Medlem
AzzyNoNames avatar
Köksfläkten brukar vara det bästa alternativet
Citera
2016-09-02, 16:09
Medlem
Fyller bongen med brunt. Eldar och suger tills bongen är fylld med lagom mängd rök, håller för koppen med tändaren för att kväva syret. Suger i mig röken, ryker inget från koppen så allt hamnar i lungorna och så håller jag inne röken i 10 sekunder och blåser ut från fönstret. Luktar nästan ingenting när jag gör så
Citera
2022-09-11, 11:43
Medlem
Jag kör bong under köksfläkten men jag har en frgs till er alla. Tror ni inte det stinker upp hela Trapphuset?!
Citera
2022-09-16, 19:04
Medlem
Kör köksfläkten funkar fint. Ingen har märkt nåt hittills.
Citera
2022-09-16, 21:33
Medlem
bobo909s avatar
Grejen är att röker man mycket så lägger man såklart inte märke till att det luktar något nämnvärt i sin lägenhet.

Sen får man höra av grannen… Vi är många som polisanmält dig för cannabisrökning här i huset

Tur att snutarna har viktigare saker försig, och typiskt Svensson-granne, som självklart inte kan knacka på först och be än att pallra sitt lata arsle några meter bort.
Citera
2022-09-16, 21:57
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Grejen är att röker man mycket så lägger man såklart inte märke till att det luktar något nämnvärt i sin lägenhet.
+1 på det, funkar det inte (av ren bryderi) så ska man inte röka inne.
Citera
2022-09-25, 17:40
Medlem
Röker olja i en vape. Luktar inget
Citera
2022-09-25, 17:45
Medlem
Brukar ha en jolle under fläkten man kan ta några bloss av då och då. Att gå ut och röka undviker jag då jag måste gå bränd i trapphuset och man har blivit försiktigare med åldern
Citera
2022-09-26, 18:47
Medlem
Balkongen är ju en klassiker annars får man ju ta och blåsa ut genom rätt drag i fönstret. Kommer ihåg i mina tidiga tonår så blåse allt rakt tillbaka in i rummet, den åkte man på när farsan kom hem och sa "Fan vad de luktar braja haru rökt eller?"
Citera
2022-09-26, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsfarligledning
Balkongen är ju en klassiker annars får man ju ta och blåsa ut genom rätt drag i fönstret. Kommer ihåg i mina tidiga tonår så blåse allt rakt tillbaka in i rummet, den åkte man på när farsan kom hem och sa "Fan vad de luktar braja haru rökt eller?"
Hahaha! Det är väl något man lär sig hur ventilationen fungerar! Öppnar man ett fönster så minskar infläkten med sin luft och utsugsfläkten tar hellre från luften utifrån. Handlar även om att vi har ett svagt undertryck i våra boende, iaf lägenheter!
Citera
2022-09-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Brukar ha en jolle under fläkten man kan ta några bloss av då och då. Att gå ut och röka undviker jag då jag måste gå bränd i trapphuset och man har blivit försiktigare med åldern
Det ba springa upp till sin lgh. Men också börjat hataaa träffa på grannarna när man stinker nyrökt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in