2017-05-24, 12:07
Medlem
Fishurs avatar
Måste säga att jag gillar den här serien skarpt och förstår inte alls varför så många här verkar hata den. Men å andra sidan så finns det ju folk som verkar gilla den urtrista serien The handmaid's tale medans jag ryser vid bara namnet. Sen att det inte krävs så mycket för att jag ska gilla en serie/film är en annan sak. Släng in lite häftiga effekter, ett par snygga tjejer och lite kampsports scener och jag är fast. Sen om den är barnförbjuden med så är det ännu bättre

Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Precis upptäckt denna serien och såg hela säsong 1 på en dag och måste säga att den är riktigt bra, bra slagsmålsscener och en bra story.

Någon som kan säga om säsong 2 är bättre eller sämre?

Nu va det ju ett litet tag sen du skrev det men jag får nog säga att säsong 2 va snäppet bättre.
Citera
2017-05-24, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishur
Måste säga att jag gillar den här serien skarpt och förstår inte alls varför så många här verkar hata den. Men å andra sidan så finns det ju folk som verkar gilla den urtrista serien The handmaid's tale medans jag ryser vid bara namnet. Sen att det inte krävs så mycket för att jag ska gilla en serie/film är en annan sak. Släng in lite häftiga effekter, ett par snygga tjejer och lite kampsports scener och jag är fast. Sen om den är barnförbjuden med så är det ännu bättre

Nu va det ju ett litet tag sen du skrev det men jag får nog säga att säsong 2 va snäppet bättre.

Har precis sett avsnitt 10 i säsong 2 och jag kan bara hålla med dig att denna säsongen var bättre.
Blev lite orolig i slutet då jag trodde en av mina favoriter skulle dö, men jag hade fel.

Längtar nu till nästa säsong.
Citera
2017-08-07, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Har precis sett avsnitt 10 i säsong 2 och jag kan bara hålla med dig att denna säsongen var bättre.
Blev lite orolig i slutet då jag trodde en av mina favoriter skulle dö, men jag hade fel.

Längtar nu till nästa säsong.
Första säsongen är bra, men andra ett dåligt skämt. Handlingen i andra är för det mesta som en dålig parodi på första.
Citera
2018-03-26, 07:12
Medlem
Trailer till säsong 3:
https://www.youtube.com/watch?v=fh_i6XaXX7E
Citera
2018-06-22, 09:41
Medlem
Kalashs avatar
Dåligt drag i tråden, är det ingen som följer denna fantastiska serie? Sista säsongen tycker jag varit bäst hittills och mid-season-finalen som sändes tidigare i veckan var riktigt jävla grymt alltså
Citera
2018-06-22, 12:45
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Tycker serien är riktigt dålig, 3.e säsongen finns på tuben.
Läste en recension som skrev,
'Plot for an 8-year-old, violence for a 25-year-old',
Håller med.
Senast redigerad av DragonOnWall8 2018-06-22 kl. 13:01.
Citera
2018-09-30, 13:10
Medlem
Finns så mycket bra att se nu att jag aldrig skulle rekommendera Into the Badlands åt någon som inte är 15 med alldeles för mycket fritid.
The walking dead nivå på både manus och skådespelarna. Högst medioker.
Citera
2019-05-10, 21:26
Medlem
Citat:

Bump

Jag instämmer. Förvånande tyst om denna serie. Manuset får inte nobelpriset men det får inte GoT heller. Jag har två avsnitt kvar, och vill inte att det ska ta slut,, så jag drar på det.
Citera
2023-04-23, 22:37
Medlem
Citat:

Numer finns season 1-3 på Viaplay
Citera
2023-04-24, 06:47
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Bump

Jag instämmer. Förvånande tyst om denna serie. Manuset får inte nobelpriset men det får inte GoT heller. Jag har två avsnitt kvar, och vill inte att det ska ta slut,, så jag drar på det.

Fanns en anledning att serien las ner i förtid. Riktigt löjlig serie
Citera
2023-04-24, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Fanns en anledning att serien las ner i förtid. Riktigt löjlig serie
Är tre säsonger över fem år "i förtid'.
Den hade väl ändå sitt uttryck.

Men var den löjligare än andra fantasy, sci-fi, martial art, äventyrserier?
Citera
2023-04-24, 21:21
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Är tre säsonger över fem år "i förtid'.
Den hade väl ändå sitt uttryck.

Men var den löjligare än andra fantasy, sci-fi, martial art, äventyrserier?

I jämförelse med Warrior är den ju rena barnserien
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in