Citat:
Ursprungligen postat av
BREEZIE
Islam är en våldsam och efterbliven pedofilsekt - detta vet vi - men att det var såhär efterbliven är nyheter även för mig. Det var väl i Göteborg som Sverigevänner hällde grisblod vid ett potentiellt moskébygge? Kudos, i sådant fall. Det här är nästan lika goda nyheter ju. Jag ska överväga att go omkring i varje butik, tillbe Belial, Satan, Beelzebub, Asmodeus, Laviathan, Mammon, Belphegor och Lucifer i tur och ordning. Avslutningsvis ska jag lägga ett paket bacon ovanpå varje förpackning halalslaktat kött.
Död åt muslimer!
Jag ser det mer som humor eftersom det är så lite som krävs (man behöver inte ens röra maten) för att göra massvis med mat oätbar. Det finns dem som tar alla religionens dogmer så oerhört seriöst och all deras mat blir "spoiled" av en så liten ansträning som youtubeprojektet jag beskrivit åvan. Stor effekt med liten anstränging = humor.
Sen tror jag majoriteten av muslimerna kommer agera normalt dvs ta det med en nypa salt och som humor, men jag känner på mig att ett fåtal kommer anteckna varenda matbutik de ser blivit utsatt för en felbedjarkampanj och undvika dem i hopp om att öka sina chanser att komma till paradiset.
F.ö. är de muslimer jag träffat RIKTIGT bra människor, och tanken har slagit mig att i smyg dra en bön till typ solguden Rah när jag lagat mat åt dem, men jag lät bli. Jag minns att jag skämtade om att jag bad en bön till min gud som också råkar vara mitt husdjur när jag lagade mat åt en muslim, och muslimen insåg skämtet i det hela och gav en "du är busig"-min. Men mer var det inte med det. Tror majoriteten av muslimer är bra människor och att de dessutom inte påverkas av en youtube-felbedjarkampanj, men extermisterna blir lätta att hitta eftersom de inte kan hitta mat som inte blivit felbedd på/till.
Citat:
Ursprungligen postat av
BREEZIE
Avslutningsvis ska jag lägga ett paket bacon ovanpå varje förpackning halalslaktat kött.
Gillar inte din idé om att placera om matbutikers varor - ordning och reda ska det vara! Bacon i baconhyllan eller i kundvagnen - ingen annanstans.