2015-03-27, 22:58
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Ni som klagar på Skavlan och det SVT som det sänds i:

Inse att allt, precis allt, nu handlar om att försvara massinvandringen. Spelar ingen roll att man placerar 200.000 människor ute i mögelangripna förläggningar i någon skog 13 km från närmaste by, i 12-18 månader.

Allt, precis allt, ska göras för att försvara denna "ordning".

Skavlan är bara en liten del av detta. Skickligt regisserad från första till sextionde minut, men bara en propaganda för denna massinvandringsordning.

Fredrik Skavlan är en bricka i detta mycket större spel.
Citera
2015-03-27, 22:59
Medlem
sämsta jävla dyngan jag någonsin har sett, fick mig att bli arg av hur jävla dålig skalvan är. Inte fan hade det låtit lika dant om reinfeldt eller löfven satt i stolen, då hade det varit ryggdunk, medhårs strykning och en hel del rövslickeri. Men som alltid, genomskinlig kommunist-propaganda som i vanlig ordning, dra åt helvete
Citera
Medlem
Vissa kritiska kommentarer på Facebook-sidan har snart typ 500 likes.
Citera
Medlem
Steinarrs avatar
Även om det som vanligt var pinsamt av SVT så måste ju Åkesson kunna svara bättre på vissa saker tycker man.

Han ger Skavlan för många gratischanser.
Citera
2015-03-27, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FalafelFjolla
Det här är precis varför SD inte är ett respekterat parti, Skavlan ställer viktiga frågor och får halvdana svar. Kan hålla med om att han var för hård, men hellre för hård än för mjuk.

Har du missat att Åkesson har varit sjukskriven? Kanske inte har grejor från 2002 färska i huvudet? Random kommunalråd? Folk som förmodligen fått lämna partiet etc? Helt irrelevanta frågor m.a.o.

Skavlan är dum i huvudet.
Citera
2015-03-27, 23:00
Medlem
Grievers avatar
Fy fan vad vidrigt.

Jag har tittat mycket på Skavlan i mina dagar, och han har ju relativt ofta haft med sittande politiker i programmet. ALDRIG NÅGONSIN har jag sett honom öppet attackera sin gäst på detta sätt.

Varför lyckas inte SVT vara åtminstone lite opartiska någon jävla gång i livet?
Citera
2015-03-27, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharp19
Nu var det ingen journalist, utan en programledare i ett underhållningsprogram.
I teorin skulle det ha varit en mjukstart.
Verkligheten var någonting helt annat.

Onödigt hårt i mitt tycke. Som flera har sagt innan, så hade ingen annan politiker blivit behandlad så.
Det finns andra svenska riksdagspartier med betydligt dystrare bakgrund, där medlemmar har gjort värre mycket saker.

I sammanhanget tycker jag det är tämligen ointressant vad medlemmarna i partiet har för sig. Man behöver ju nämligen inte leta längre ned i leden är partiledningen för att hitta citat som är värda att debatteras.
Citera
Medlem
Schlemms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Lol.. vilken sopa han var.

Han är ju en spillra, ett nervvrak, ett fiasko. Han kommer nog att sjukskriva sig snart igen.

Helt ägd av Skavlan. Lol.

Citat:
Ursprungligen postat av Obesterate
Jag tror inte att folk fattar hur bra JÅ skötte sig. PK-människor sitter på Skavlans facebooksida och ber honom dra åt helvete (Skavlan).

Han visade sig svag, men det var till hans fördel. Framåt.

Själv tyckte jag att han var både bra och dålig. Lite det intrycket får jag att folk också tyckte. Bara att det tycks mer "sopa" eller "skitbra". Svart eller vitt.
Citera
Medlem
TheDarkCats avatar
Jimmie säger att han ska börja jobba efter den 31 mars.
Citera
2015-03-27, 23:02
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FalafelFjolla
Det här är precis varför SD inte är ett respekterat parti, Skavlan ställer viktiga frågor och får halvdana svar. Kan hålla med om att han var för hård, men hellre för hård än för mjuk.

Hursomhelst så blir alla här inne till sig och menar att Skavlan är partisk, orättvis, "PK" etc. Istället för att faktiskt inse att det här är ett problem som behöver lösas.

Om SD hoppas att någonsin bli ett etablerat parti så måste de helt radera ut den här typen av trassel. Det är inte okej att göra xenofobiska reklamfilmer eller att hysa öppet rasistiska medlemmar, SD borde göra upp med detta omedelbart och kompromisslöst men istället fortgår det som tidigare.

Invandring och integrationspolitiken är i behov av stora reformer, här har SD potential eftersom att alla andra riksdagspartier verkar vara helt oförmögna att ens debattera saken konstruktivt. Men istället misstolkas deras väljarstöd som ett stöd för deras korkade politik och nationalistfalangen tror att de har vind i seglen men i själva verket röstar inte väljarna på SD för att de är ett speciellt bra parti utan för att de är det enda alternativet till de andra i riksdagen.

Mitt råd till JÅ är: gör dig av med alla förbannade nationalister, rasister och nyfascister. Reformera politiken i konservativ riktning istället för nationalistisk sådan och diversifiera partiprogrammet bortom invandringen.

Jag ids inte ens läsa ditt dravel för du är hjärntvättad som resten av Sverige. I Norge fördömer man F.Skavlan. Precis som alla här borde göra, man behandlar inte människor på det sättet som respekterad, seriös journalist. Under all professionell kritik helt enkelt.

Men jag läste ditt sista stycke. "Förbannade nationalister"? Är det nästa uttryck att missbrukas? "Nyfascister". Jag tvivlar på att du ens har någon vidare tanke bakom ordet. Om han nu gör sig av med dessa typer, tror du skavlan inte hade behandlat en fortfarande halvt sjukskriven person på det här viset? Han gick ju trots allt tillbaka i detalj till 2002.
Citera
Medlem
Det är mycket man kan säga om detta egentligen. För det första känns det helt otroligt att det finns svenska journalister som sitter i morgonsofforna i TV och anser att Jimmie Å inte ska få vara med i "mysprogram" som Skavlan därför att "Sverigedemokraterna är inte ett vanligt parti". Alltså, finns det inget negativt att säga om Jimmie eller SD så ska man inte säga någonting och om man vet att Jimmie gillar att handla på Coop så bör alla svenskar byta till Ica omedelbart.

När det gäller det omtalade "mysprogrammet" så var det väl inte så mysigt som kulturmarxisten var rädd för, hon var ju rädd för att Jimmie skulle behandlas som en anständig människa och det är ju en fasa för vissa. Skavlan gjorde helt enkelt bort sig. Jimmie Å var väl så där, men efter omständigheterna gjorde han det väl bra.
Citera
Bannlyst
Kan någon länka till alla kritiska kommentarer som ni pratar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in