2006-10-27, 01:19
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adden
Antingen har många här rökt för mycket på för kort tid i kombination av mycket undersömn.. eller så läser du i en tråd för mytomaner

Knappast, det är individuellt till en stor stor del.

Jag kan nästan trippa på cannabis. Notera då även att jag mer eller mindre får hallucinationer o skit när jag skall sova med, ljud förvrängs osv. Men bara när jag vill somna fort och tvingar fram detta...

Cannabis = i can go far. Så bara för att du inte får hallucinationer betyder inte det att alla inte får det...
2006-11-18, 22:11
Medlem
Queen of ices avatar
Alltså, är det vanligt att man får hallucinationer och att man spyr på majja?

Upplys en okunnig.
2006-11-23, 20:29
Medlem
calexs avatar
Bra att det var skönt i stort iallafall Det har hänt mig med ett par gånger faktiskt. en gång satt jag och två polare och rökte brutalt mycket. jag satt med öppna ögon och stirrade på bordet då min kompis huvud kom emot mig i jättestort format med torget i karlstad i bakgrunden. jag ryckte till och öppnade ögonen. CEV antagligen- stängde väl ögonen utan att märka det. kvällen var ingen hit iallafall.
2006-11-24, 01:05
Medlem
oveoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queen of ice
Alltså, är det vanligt att man får hallucinationer och att man spyr på majja?

Upplys en okunnig.
Det är inte speciellt vanligt med hallucinationer men vissa får det, speciellt i början/när man inte har rökt på länge.
Det händer att folk spyr men det beror nästan alltid på att personen inte är van vid röka och blandar med alkohol.
2006-12-27, 00:54
Medlem
_Nicke_s avatar
ojoj kommer ihåg en gång när jag hade rökt lite fint brunt ...låg i min säng hörde värsta högsta ljudet det var som om någon snarkade utan för min dörr lät som om någon snark/skrek:s blev lite skraj :P annars har jag bara sett en lite ljusplobb som liknar en spelkontroll fast i andra färger:S
2006-12-27, 12:25
Medlem
cerns avatar
snea ur totalt en gång när jag rökt en hel del gräs,börja höra gameboy musik i mina öron under hela trippen och snabbt gick det.
sen när jag kollade på alla människor såg man att deras ögon blinkade fort som fan,ah de va ruggit..grymt me de där stjärn grejjset iaf
2006-12-27, 12:28
Medlem
lill-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
snea ur totalt en gång när jag rökt en hel del gräs,börja höra gameboy musik i mina öron under hela trippen och snabbt gick det.
sen när jag kollade på alla människor såg man att deras ögon blinkade fort som fan,ah de va ruggit..grymt me de där stjärn grejjset iaf

haha. Fan vad coolt Även fast du tyckte det var ruggit så kan man ju se det på ett annat sätt ju
2006-12-29, 09:58
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klumzee
Alltså, jag köper knappt det här... jag har rökt rätt mycket vi det här laget. Jag har rökt hasch som knappt har gjort mig pömsig, skunk som gjort mig helt jävla väck och en sjuhelvetes massa olika sorter däremellan. Visst händer det saker med synfältet och inte minst ljudbilden, men jag har aldrig varit i närheten av att förväxla verkligheten för en tecknad film. Jag ser ofta mönster och former i olika saker som är jävligt läckra, ljus och lampor ser coola ut... men Skurt, drakar och katter på enhjulingar? Alla droger verkar olika på varje individ, men det här låter så far out att jag har seröst svårt att tro på det. Ingen annan jag känner som röker upplever sånna här grejer... hur mycket stoppar ni i er för att skurteffekten ska kicka in? Blandar ni in andra droger?

Tveksamt att det är sant. Jag rökte dagligen i ungefär 7 år (gör det inte längre) och har aldrig kommit i närheten av några riktiga hallucinationer. Hela min umgängeskrets rökte också och ingen upplevde något sådant. Det är möjligt att man kan se lite saker om man äter stora mängder cannabis, men knappast av att röka det.
2006-12-29, 12:30
Medlem
theshades avatar
En gång på bussen hem så satt jag stukad som fasen och helt plötsligt hörde jag mina kompisars röster en sekund. Det jag hörde var en upprepning av vad de sagt tidigare under kvällen. Precis som jag mindes vad de sa fast jag hörde det. Har ni sett "predator" eller s.k "rovdjuret" så kan ni jämföra det med hur predatorn spelar upp "inspelade" samtal i huvudet från folk han smugit på. Skitknäppt kändes det iaf.
2006-12-29, 13:48
Medlem
Toasts avatar
Jag rökte en gång och väggarna började andas. Taket smälte och droppade ner, alla färger blev så mycket starkare att jag inte visste vad jag skulle göra. Och hela golvet gungade som om jag stod på en vattensäng.

Oj, juste kom precis ihåg att det var en lapp jag hade käkat
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in