2019-08-08, 16:54
Medlem
Jormapormas avatar
Någon som vet status gällande babbar för 2019?
Citera
2019-12-10, 09:44
Medlem
OG81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuschpenna
Bump - läget 2017?

Är detta ett bad som "går" att vara på? Dvs fritt från "ungdomsgäng" som stannar upp folk i rutschkanor för övergrepp eller som tafsar? Är det lika obehagligt som många andra bad nu för tiden?

Igår var vi där på kvällen. Max 20 pers men man kom inte undan den nya adeln. Min dotter kom till mig och sa att 2 killar (de pratade arabiska) smygfotograferade henne. Jag konfronterar de (jag är en far man inte jävlas med). De nekar. Säger sedan ”hajwan” och jag vet vad det betyder. Min son gör illa foten. Medans han bli omplåstrat i ett rum säger han att personalen zoomar in med kameran på tjejernas rumpor runt omkring. Jag fråga honom ”vilken personal?” ”Han som ser kinesisk ut”. Jadu. De anställer en hazar. Det är kört!!
Senast redigerad av OG81 2019-12-10 kl. 10:36.
Citera
2019-12-12, 17:22
Medlem
Svavelvinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG81
Igår var vi där på kvällen. Max 20 pers men man kom inte undan den nya adeln. Min dotter kom till mig och sa att 2 killar (de pratade arabiska) smygfotograferade henne. Jag konfronterar de (jag är en far man inte jävlas med). De nekar. Säger sedan ”hajwan” och jag vet vad det betyder. Min son gör illa foten. Medans han bli omplåstrat i ett rum säger han att personalen zoomar in med kameran på tjejernas rumpor runt omkring. Jag fråga honom ”vilken personal?” ”Han som ser kinesisk ut”. Jadu. De anställer en hazar. Det är kört!!

Groteskt beteende. För hazarer finns inte heller någon för ung ålder på tjejer. Vad tusan betyder hajwan?
Citera
2019-12-12, 22:06
Medlem
Lost city i Örebro är ändå bäst.

Har varit på Kokpunkten i Västerås. Helt ok - men når inte upp till Lost City-nivån.
Citera
2019-12-20, 22:57
Medlem
Marakecas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelvinter
Groteskt beteende. För hazarer finns inte heller någon för ung ålder på tjejer. Vad tusan betyder hajwan?

Haiwan(stavning?) betyder ungefär åsna, en rätt grov förolämpning värdig att bemötas med en rak höger...
Citera
2019-12-21, 21:39
Medlem
Svavelvinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marakeca
Haiwan(stavning?) betyder ungefär åsna, en rätt grov förolämpning värdig att bemötas med en rak höger...

Tack. Kan vara bra att veta
Citera
2019-12-29, 22:44
Medlem
OG81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelvinter

Hajwan är typ idiot på babbarska
Citera
2024-07-14, 15:26
Medlem
Haajibs avatar
Jag kom precis hem därifrån, och jag säger bara en sak.

Fy fan vad mycket invandrare som inte kan uppföra sig eller veta vett och etikett.

Vi snackar 2-3 gäng som strövar omkring i jakt på ensamma kvinnor de kan antasta.

De badar med kläderna på, inte bara kalsonger under badbyxorna, utan t-shirt av någon jävla anledning.

De snor alla badringar åt sig själva så inga andra kan åka.

De skriker som apor för att visa vem som är störst.

Nej, åk för fan inte dit.
Citera
2024-07-14, 23:25
Avslutad
Har också varit där. Inte särskilt trevligt men beror på vilken tid man är där såklart
Citera
2026-07-29, 00:13
Medlem
eternussermos avatar
Hur är läget nu, är det fullt med kaosblattar eller är det hanterbart
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto