2015-03-19, 17:22
Medlem
skadetbehovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Vilken idiot man framstår som när man särskriver
vilka idioter som slösar krutet på gnälla om stavning i stället för sakfrågan
Citera
2015-03-19, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
De borde engagera sig för basinkomst snarare än att degradera sig till tiggeri, som borde förbjudas. Går man ihop i försörjningsstödskollektiv kan man säkert överleva komfortabelt utan att hamna på gatan hur illa samhället än utvecklar sig innan den oundvikliga renässansen.

Sätter man tillräcklig press på dem, som i UK, är en folkomröstning oundviklig. Glöm inte att all makt officiellt utgår från folket, och att politikernas situation blir ohållbar om de alltför öppet motverkar folkviljan.

EU är ändå omöjligt som konstruktion, ungefär som Reinfeldt sa om den svenska välfärdsstaten. Unionen kommer implodera under sin egen tyngd, frågan är bara efter hur många bailouts och kvantitativa lättnader. Ju tidigare man lämnar, desto bättre.

Man kan inte jamfora UK med Sverige. I UK sa har man en tradition av att rosta med fotterna. Om man inte far ut vad man vill ha sa lagger man sin rost pa nagon annan. Man vet att politiker ljuger och aer korrupta sa varfor ska man vara lojal mot tjuvar och lognare? Politikerna aer ju vaerre aen kriminella.
UK har varit med om manga krig och ekonomiska motgangar. De naiva, korkade och laettlurade brukar duka under under svarigheter.

I Sverige sa har man inte haft ett krig pa flera hundra ar och hade man haft det hade de 87% reducerats dramatiskt. Folk anvander inte hjaernan utan rostar per slentrian eller vad alla andra rostar pa. Nar man fragar varfor nagon inom de 87% gjorde eller sa nagot specifikt sa kan de inte svara for att de foljer bara strommen. Da slipper man anvanda hjaernan eller sta for det man tror pa. Den nuvarande diktaturen med Stefan L bygger pa att folk inte protesterar och hade folk varit mer vakna hade nuvarande losningen med sjukloevern inte ens kommit upp som ett forslag. Naer man fragar en utlaenning som har hjaerna och foljt Stefan Lofvens avtryck sa fragar de alltid hur det kommer sig att svenska folket accepterat en "demokratisk diktatur". Nagon annanstans ivaerlden skulle det aldrig accepteras.

Jag aer inte SD sympatisoer men om SD hade haft ett ledarskap som hade varit mer analytiskt och strategiskt (och det aer enkelt att vara det med tanke pa vilka "eminenta" politiker (ironi) man har i Sverige sa skulle man kunna ta mycket fler roester. Manga fler. Nu aer man noejd med organisk orkning och om jag hade suttit i SDs ledarskap hade jag sett till och tagit alla roster jag hade kunnat ta och staendigt och hela tiden jobbat pa att plocka roester. Det ar sa man blir en maktfaktor i Sverige och naer man haller vad man lovar sa kommer man att locka vaeljare och man kommer att locka aennu fler vaeljare naer folk upptaecker att deras pensioner har blivit plundrade. Att man inte far den hjaelp man behover och maste staendigt halla guarden uppe pa grund av massiv kriminelitet och att patrask far haerja fritt.
Senast redigerad av clean99 2015-03-19 kl. 17:30.
Citera
2015-03-19, 17:30
Medlem
XRAHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solares
Friatiders ord. Tro mig, vi kommer inte ha flera hundratusen till miljoner människor som bor här gratis under flera år.

Vi erbjuder i skrivande stund horder med helt främmande människor gratis uppehälle, svensk invandringspolitik du vet, varför inte även romerna? Ska Sverige slå något slags rekord i humanism så ska det göras ordentligt! Pressa in fler, bring it on!
Citera
2015-03-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Vilken idiot man framstår som när man särskriver

Ok.
Citera
2015-03-19, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XRAH
Vi erbjuder i skrivande stund horder med helt främmande människor gratis uppehälle, svensk invandringspolitik du vet, varför inte även romerna? Ska Sverige slå något slags rekord i humanism så ska det göras ordentligt! Pressa in fler, bring it on!

de som aer foer fri invandring har en naiv syn pa saker. Jag har ett par sadana i min trappuppgang. De aer svenskar och bidragsproffs. Har aldrig jobbat och har massor av barn och dessutom far de besoek av horder av pappersloesa som behover hjalp med att koda av och laegga upp en strategi for att overklaga. Nagon naemnde att allt patrask inte kommer att ga pa bidrag hela livet. Om vart eget patrask som hjaelper flyktingpatrasket laer upp dem hur de ska uttnyttja systemet sa kommer de givetvis att laera sig hur man kan ga pa livslanga bidrag aeven om de velat jobba vitt. De muslimer och annat invandrarpatrask jag har i min trappa de gar bade pa max bidrag och jobbar svart...vilket innebaer att de tjaenar mer pengar aen vad en med jobb goer och aenda aer de avundsjuka naer man har nagot som de inte har..fast de tjaenar mer pengar och lever ett i manga fall baettre liv aen vi som stressar och far utsta en massa mobbing och trakasserier sa att foeretagen kan tjaena mer pengar och sparka folk med erfarenhet och expertis sa att foretaget kan ta in folk som jobbar billigt och utan kunskaper.

Humanism tycker jag ska finnas men jag tycker att man ska skicka folk till delar av varlden dit folk aer sa fattiga och kaenner ingen som kan betala for att aka runt halva jordklotet eller har rika slaektingar som jobbar at diktaturer...att man plockar hem de som verkligen skulle uppskatta att fa komma hit. Nu kommer det en massa kriminella och analfabeter...som forolaempar folk pa oppen gata, som ranar, begar brott som trakasserar och spottar efter en. Aeven om de vill jobba kommer det att ta mer aen tio ar att fa igang dem om de har intresset foer att jobba vitt. Jag tycker att man kan ha en asikt men om man argumenterar humanism i kontext som ar kopierad av nagon politiker tycker jag att da aer man en nolla. Om man bor bland patrask, aer observant och anvaender hjaernan da ser man det som inte politiker ("asnor") och skitiga journalister ("asnor") tar upp i sin argumentation.
Senast redigerad av clean99 2015-03-19 kl. 17:53.
Citera
2015-03-19, 17:55
Medlem
Kukmackas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=KSF_J8O2Txo

Dags att börja jobba ovitt.
Citera
2015-03-19, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukmacka
https://www.youtube.com/watch?v=KSF_J8O2Txo

Dags att börja jobba ovitt.

Jag blev plotsligt bajsnodig nar jag sag det Youtube klipp du rekommenderat. Herr Hitler, en politiker som samlade ihop ett anhang av vaenner (mordare och simpla tjuvar) i maskopi med andra mordare och tjuvar. Naer HItler fick motsatnd av en storre hjaerna sa foell korthuset ihop men det kanske var vaentat...det finns en anledning till att man inte klarade av att av egen kraft blir nagot annan aen en simpel tredjeklassens kopral.

Ta en titt pa denna dokumentaer.
https://www.youtube.com/watch?v=SMKnH2BlkBA
Citera
2015-03-19, 18:14
Medlem
panther1s avatar
Då kan tiggarna både tigga och casha ut från de svenska skattebetalarna på samma gång.
Något sånt här kan ju inte stämma, för om det verkligen skulle stämma så är det helt bisarrt. Ska de svenska skattebetalarna finansiera andra nationers invånare nu plötsligt?
Har vi världens högsta skatter för att ge bort pengarna till Europas romer nu plötsligt? Det skulle sitta fint, speciellt med tanke på de katastrofala inhemska situationen gällande jobb och bostäder, som skapar skjutningar vi nyss såg i Göteborg.
Senast redigerad av panther1 2015-03-19 kl. 18:17.
Citera
2015-03-19, 18:17
Medlem
Kukmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panther1
Då kan tiggarna både tigga och casha ut från de svenska skattebetalarna på samma gång.
Något sånt här kan ju inte stämma, för om det verkligen skulle stämma så är det helt bisarrt. Ska de svenska skattebetalarna finansiera andra nationers invånare nu plötsligt?
Har vi värdlens högsta skatter för att ge bort pengarna till Europas romer nu plötsligt?
Helt rimligt, dom har ju byggt Sverige när det gäller kultur och bygga Sverige till vad Sverige är idag. Dom är alltså ett broderfolk i den bemärkelsen.

https://www.youtube.com/watch?v=IWGjKcAX1sk
Citera
2015-03-19, 18:19
Medlem
syscrashs avatar
Nu måste vi därför införa rom skatt som går direkt till zigenarna i deras hemländer så att de stannar där.
Senast redigerad av syscrash 2015-03-19 kl. 18:55.
Citera
2015-03-19, 18:20
Medlem
panther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukmacka
Helt rimligt, dom har ju byggt Sverige. Dom är alltså ett broderfolk i den bemärkelsen.

https://www.youtube.com/watch?v=IWGjKcAX1sk

Byggt Sverige?
Det är snarare våra stackars äldre, som den svenska makteliten har pissat i ansiktet på, som har byggt upp det här landet. Jag tycker att de förtjänar all respekt och är det någon i samhället som ska ha ut mer i bidrag så är det fattigpensionärerna.
Senast redigerad av panther1 2015-03-19 kl. 18:23.
Citera
2015-03-19, 18:23
Medlem
Ett icke problem. Kräver att de identifierar sig och registrerar sig. Och efter 3 månader åker de ut om de inte har egen försörjning.

Så det lär knappast vara många som utnyttjar den möjligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in