Blir spyfärdig när jag ser den där "överklass" Thomas.
Visste jag inte bättre hade jag trott att han var homo.
Det bara skriker överklass om honom.
Jag såg ett klipp på tv4play där Tobbe och Vanessa hade filmat...
"Tobbe jobbar extra för tillfället men letar efter annat så han kan få fast anställning så vi kan få en stabil ekonomi"
För ett par veckor sedan nobbade han ett erbjudande om fast anställning för ett 4mån sommarjobb på ett ställe som nyligen varslat.