2015-03-23, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackos
Halloj!
Fundering bara, vad heter låten som hans ungar spelar när dom avbryter kalles fiol låt?
Kanye West - Bound 2
Citera
2015-03-23, 21:19
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GETS
Hur gamla är döttrarna?

Ingen anning, den äldsta kan vara runt 20 kanske.
Citera
2015-03-23, 21:28
Medlem
Bra idag med!
Neeeeej inte han Sebbe "Stacks"!!
Citera
2015-03-23, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GETS
Hur gamla är döttrarna?

Peg äldst (19), sen Penny (17), följt av Philippa (15) och sen är pojkspolingen yngst (14).
Citera
2015-03-23, 21:59
Avslutad
Så jävla skönt att se svenskar på TV, fast det är från USA.
Idag är ju vår svenska TV så full med inkvoterade importer att man snart behöver få nyheterna textade på svenska eller ha en tolk.
Citera
2015-03-23, 22:13
Medlem
farmenSebastians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neltet
Idag är ju vår svenska TV så full med inkvoterade importer att man snart behöver få nyheterna textade på svenska eller ha en tolk.

sant.

Men Familjen Parnevik (barnen) pratar ju primärt engelska, iallafall om man ska köpa det pinsamma grälet som ägde rum där svenskan givetvis kom i andra hand!...

Fan vilken härlig liten plutt dottern har där, shorts där nästan skinkorna trillar ut gillas
Citera
2015-03-23, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neltet

OT jag vet men jag kan inte sluta skratta åt din avatar- systsem
Citera
2015-03-23, 22:23
Medlem
Amors avatar
Kalle Moreaus är ju mest ett mysigt utseende. Hade inte haft det fryntliga utseendet hade han aldrig fått så mycket plats i media.

Mitt intryck av honom är att han mest är en vanlig Svensson.

Rebecca Stella alltså, blir alltid lite försvarstal från henne. Hon har ju aldrig gjort något på riktigt i sitt liv. Humor när hon med gravallvarlig min ska berätta om det seriösa arbetet som bloggare.
Citera
2015-03-23, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farmenSebastian
sant.

Men Familjen Parnevik (barnen) pratar ju primärt engelska, iallafall om man ska köpa det pinsamma grälet som ägde rum där svenskan givetvis kom i andra hand!...

Fan vilken härlig liten plutt dottern har där, shorts där nästan skinkorna trillar ut gillas

Skulle nog säga att det var primärt svenska men med vissa stödord från engelskan, blir nog lätt så när man blir upprörd. Dom bryter i alla fall inte på engelska som en viss Victoria Silvstedt gör och hon är dessutom född i Sverige
Citera
2015-03-23, 23:18
Medlem
elgecys avatar
Bara jag som fick en känsla av att Rebecca kändes totalt malplacerad, vilket hon även hade svårt att dölja.. Inte ens döttrarna som gissningsvis borde haft en del ytliga trams-intressen gemensamt med Rebecca verkade gilla henne.
Citera
2015-03-23, 23:20
Medlem
Kalle Moraeus är fan en sann jävla legend. Älskar verkligen den gubben. Så mysig och go som en människa kan vara. Tråkigt att Rebecca Stella skulle dyka upp och förstöra allt bara.
Citera
2015-03-23, 23:21
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Kalle Moreaus är ju mest ett mysigt utseende. Hade inte haft det fryntliga utseendet hade han aldrig fått så mycket plats i media.

Mitt intryck av honom är att han mest är en vanlig Svensson.

Rebecca Stella alltså, blir alltid lite försvarstal från henne. Hon har ju aldrig gjort något på riktigt i sitt liv. Humor när hon med gravallvarlig min ska berätta om det seriösa arbetet som bloggare.

Ja, eller "nattklubbschef" på stureplan. Ränna runt nattetid packad som ett svin och sätta upp folk på gästlista. Hårt chefsarbete. Snart är hon väl statsminister-material också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in