2015-03-13, 10:20
Medlem
En längre tid nu har jag haft ilningar i min handled och enda sättet för mig att stoppa det är att strypa blodtillförseln med ett rep bälte eller snöre då doktorerna inte har någon anna förklaring till mig än att det är mina nerver som spökar undrar jag eftersom jag måste ha kvar snöret en längre tid. Hur länge tar det att tappa en kroppsdel om man stryper blod tillförseln? Nojjar över att det ska hända så jag tar bort det då och då. Så hur lång tid tar det?
Citera
2015-03-13, 12:41
Medlem
Hur avdomnad är din hand när du tar bort det? Kan du röra på fingrarna då? I så fall är det nog ingen fara.
Citera
2015-03-13, 15:29
Medlem
SiSeniors avatar
Varför gör doktorerna inte något åt din nervproblematik? Att strypa blodtillförseln till en specifik kroppsdel med jämna mellanrum kan leda till känselnedsättningar på längre sikt.
Och för att svara på din fråga. En hand utan någon som helst syretillförsel kan gå förlorad efter bara någon/några timmar beroende på hur hårt du strypt den.
Citera
2015-03-13, 16:15
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Såhär ska du ju inte hålla på.... Varför får du ingen hjälp mot din nervsmärta? Har man ens gjort någon utredning?
Citera
2015-03-13, 16:20
Medlem
KalleXLs avatar
Kallbrand och extremvärk kommer att tvinga dig till sjukhus innan den ramlar av. Om du undrar.
Citera
2015-03-14, 18:55
Medlem
Med en längre tid menar jag då 10-20minuter sedan tar jag bort snöret och då är handen bra i ett x antal timmar. Sen så måste det upprepas. Men eftersom ni säger att det tar rent utav en hel timme tror jag nog jag klarar mig . tackar för eran information. har nämligen inget större problem med att göra det där då läkarna säger att jag får leva med mina nerv problem det eller börja käka piller vilket jag inte har särskilt stor lust till. Tack och hej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in