2015-03-08, 12:39
Medlem
Smegmaheads avatar
Hej! Jag råkade ut för en liten olycka för ett par veckor sedan och pajjade några revben. Det gör ju ont som satan och jag fick morfin utskrivet. Både som depå (Dolcontin) och mer "direkta" 10mg-piller.

Behovet av smärtlindring har ju varit stort, men eftersom jag varit sjukskriven och ville maximera min upplevelse av knarket, så hade jag ett par intensiva och mycket sköna dagar hemma i soffan.

En fråga var ju hur grejerna skulle administreras in i kroppen. Jag testade att mala tabletterna (båda sorterna) och lösa upp dem med lite pressad citron och sedan dricka dem. Jag har testat att mala och lösa upp för att skjuta i mig en rövpanna och jag provade att mala och snorta skiten. Det sistnämnda tyckte jag gav mest bang-for-the-buck faktiskt.

Så när jag då fixat till en bra sittställning i en lämplig fåtölj, så inledd jag dagen med att ta en snaps Dolcontin-mal ihop med citronpress, snortade i mig 2x10mg moffe och rullade en spliff hemodlat inte allt för kraftigt gräs.

Sedan satte jag på GTA5 (nyss inköpt för ändamålet) och gav mig in i den världen med båda fötterna först. Det var helt fantastiskt! Jag sögs helt in i spelet. Alltså, motoriken var ju inte på topp och bilkörningen var jävligt utmanande, men att sitta där och röka virtuella bongar och spliffar, bli avsugen av horor jag plockade upp, gå på strippklubb, göra gangsta-shit och lyssna på de olika radiostationerna i spelet medans jag cruisade omkring i Los Santos, var fan mindblowing. Jag har varit en del i LA och kände igen mig direkt då de flesta landmärken är med.

Jag var hög som ett hus, tog lunchpaus med ett paket HagenDäes, fyllde på med ett par kross till i näsan några timmar senare, rökte lite mer gräs.... Blev nojjig när jag fick polisen efter mig. :-)

Timmarna gick och med avbrott för lite sömn, så upprepades det hela dag två. Då dyker en ny karaktär upp. Man börjar spela en trailer-trash psykopat som heter Trevor och som jag snöade in helt och hållet på. Lät Trevor verkligen blomma ut ordentligt med sin irrationella ilska och hat. Lurpassade på folk. La mig i bakhåll och snajpade förbipasserande och gillrade dödsfällor för förföljande snutar. Jag satt i flera timmar -helt fokuserad och kallsvettig- på ett ställe där snuten inte kunde komma åt mig, men där jag hade full koll på hans framryckningsvägar och bara dödade säkert hundratals snutar , SWAT-snutar och sköt ner säkert tio helikoptrar innan jag började fatta att jag var tvungen att ta mig därifrån därför att snutarna aldrig tar slut, varpå jag blev nerskjuten som en galen hund.

Detta drabbade mig på ett nästan övernaturligt sätt och jag blev riktigt ledsen för Trevors skull.

När dag två var slut fram på natten, hade jag dragit i mig totalt 30mg moffe den dagen och rökt tre jointar. Jag började känna mig sunkig. Hade fan varken tvättat mig eller borstat tänderna på hela tiden. Fick problem med magen och kund int skita så jag kände mig helt förgiftad. Jag hade fått ett laxativ utskrivet som jag inte tagit, så dag tre sopade jag i mig en trippel dos bajsmedel på morgonen samtidigt som jag körde in två krossade moffe till i näsan och fortsatte med att administrera mitt gangsterliv i GTA.
Kände det började röra på sig frampå dagen och satte mig att skita riktigt rejält. Det var som att skita mjukost på tub. Stanken var episk och mängden imponerade. Av någon anledning var det svårspolat och vägrade åka ner i avloppet, så jag fick stödspola med hjälp av ett par fulla vattenhinkar.

Sammantaget var det en schysst upplevelse. Kombinationen morfin och gräs var kanon. Jag var hög på ett bekvämt och behagligt sätt och tillräcklig skev för att sugas in i spelvärlden till 100%.

Tack för mig!
Citera
2015-03-08, 13:56
Medlem
Du har det för bra
Citera
2015-03-08, 13:58
Medlem
pigginattens avatar
Jag vill ochså paja några revben
Citera
2015-03-08, 14:48
Medlem
Egiraffs avatar
Haha riktigt rolig rapport! Själv älskar jag att spela GTA V när jag har rökt, speciellt onlineläget!
4/5 av mig för att den fick mig att skratta, dock inte så detaljerad med hur själva bängan kändes men jag gillade den. =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in