2015-03-06, 07:05
Medlem
trapjaws avatar
Jag tycker det är rätt att skicka hem alla somalier, så när invasionsverket för en gångs skull fattar ett bra beslut ska man inte klaga.
Citera
2015-03-06, 08:30
Medlem
Sverige2025s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
De skickar ett barn för att hon uttalar ett ord fel?

Det år såna här saker som gör mig sne, hur kommer det sig att alla andra drägg får stanna? De som våldtar, begår brott, beter sig illa dagarna i ända.. betydligt värre än ett uttal..

Hur vet du att hon är ett barn? Sedan ta väl Sverige emot tillräckligt med barn ifrån Somalia och andra banditstater så det räcker. Vad kommer hon kosta samhället? Bara att ge henne ett hem för skäggbarn kostar 2000:- / dygn.

Sedan lägger du på hennes framtid brottsliga karriär som det flesta skäggbarn sysslar med, då bli kostnader ännu högre.
Citera
2015-03-06, 09:48
Medlem
Har tänkt att det kanske är bra om de av kvinnligt kön får stanna. Men när jag tänker efter .... Hur många procent/promille av alla invandrade personer tror ni förr eller senare kan räknas som "singelbrudar på marknaden"?
Citera
2015-03-06, 09:51
Medlem
Oboros avatar
Tycker att man ska ta in henne och andra invandrarkvinnor och samtidigt slänga ut grovt kriminella mördare från landet.

Vilket jävla pissland Sverige är. Fattar inte hur dom tänker.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in