2015-03-05, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av localeye
Hur vet du att BO blev oskyldigt skjuten ??
Det mesta pekar väl på att han var involverad i organiserad brottslighet. Det sagt förtjänar han säkert inte att dö. Men den som ger sig in i leken får leken tåla.
Citera
2015-03-05, 13:12
Medlem
Blaze.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av localeye
Det beror nog på vilka "fritidsintressen " man har, själv känner jag ingen ingen oro att vistas där.
Men har man sålt nått utan garanti får man väl ta det sure med det söta ....

Aldrig sålt, bara köpt. Där emot har jag 2 bekanta samt en polare som blivit rånade där, ena gången hoppa dom på en snubbe, hota han med sax och tog hans mobil/plånbok. Andra gången hoppa dom på en annan dude med hammare och råna han. Tredje gången skulle min polare kirra en bag gräs tills grottmongot drog kniv mot honom så han fick ge ifrån sig sin 500, detta var ju dock en randomblatte han raggat upp på bussen så inte så jätte klokt men jag känner mig fan inte helt trygg där när det är mörkt alltså.
Citera
2015-03-05, 14:01
Medlem
khattuggares avatar
Jag känner inte Adam L personligen men känner flera personer som är vän med honom eller känner honom, därför visste jag vem han var. Helt sjukt. Jag tänker speciellt på en person som inte skulle tveka på att hämnas sin vän.

Den som sköt kommer få ångra detta, om han hittas. Det tvivlar jag inte en sekund på.

R.I.P
Citera
2015-03-05, 14:24
Medlem
farlings avatar
Enligt min källa sysselsatte sig BO med att langa droger så helt oskyldig var han nog inte.
Citera
2015-03-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Enligt min källa sysselsatte sig BO med att langa droger så helt oskyldig var han nog inte.

Är nog ingen som benämnt oskyldig. För varför bär man då skyddsväst på hässleholmen en kväll? Är ju ingen "vanlig" Svensson som går runt med skyddsväst utan anledning. Han måste ju nästan ha vetat att det var någonting på gång eller haft ett hot emot sig.
Citera
2015-03-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khattuggare
Jag känner inte Adam L personligen men känner flera personer som är vän med honom eller känner honom, därför visste jag vem han var. Helt sjukt. Jag tänker speciellt på en person som inte skulle tveka på att hämnas sin vän.

Den som sköt kommer få ångra detta, om han hittas. Det tvivlar jag inte en sekund på.

R.I.P

Gött mos , så det kommer att bli självsanering nu då eller ????
Citera
2015-03-05, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dildolinda
Min vän, vad har hennes exotiska gener med att Adam brutalt och oskyldigt blev skjuten att göra?

Trollet Dildolinda dyker upp i alla trådar där buset/parasiter blivit skjutna.
Hen försvarar alla.
Oskyldiga samhällsmedborgare/skattebetalare
Citera
2015-03-06, 00:09
Medlem
Sedan 2012 har det inträffat 11 skottlossningar på Hässle, varav 3 personer har dödats sedan dess. Många bär skottvästar där nuförtiden! Det är inte Borås säkraste område precis och det dröjer väl inte länge tills nästa person får offra livet...
Citera
2015-03-06, 05:30
Medlem
Gick förbi och hörde en jävla smäll. En kvinna sprang åt ett håll skrikandes "Barnen är i vagnen, låt ingen se vart vi FAR. LÅT INGEN SE VART VI FAR".

Sedan var 5-0 där rätt snabbt tog lite vittnesuppg.

Lämnade såklart inga. Golare är man inte.

Snitches get stiches klychigt sagt, Hässlehollm kommer bli krig nu an ja säga. Albanerna är påväg upp och Hela S.D är redo med tunga artellerier..
Citera
2015-03-06, 07:46
Medlem
svennebabbians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokal haschtomt
Gick förbi och hörde en jävla smäll. En kvinna sprang åt ett håll skrikandes "Barnen är i vagnen, låt ingen se vart vi FAR. LÅT INGEN SE VART VI FAR".

Snitches get stiches klychigt sagt, Hässlehollm kommer bli krig nu an ja säga. Albanerna är påväg upp och Hela S.D är redo med tunga artellerier..

dags att köra en ny runda på SFI??
eller är denna stycke bevis på hur man blir när man är en riktig pundare???
Citera
2015-03-06, 09:37
Medlem
Citat:

Du anser alltså att man är en golare om man meddelar polisen vad man har sett när en person mördas?

Jag hoppas din mamma och din syster våldtas ordentligt med en jävla massa vittnen med ditt tankesätt och att brottet aldrig klaras upp.

Du kommer snart att dö precis som kretinen tråden handlar om.
Citera
2015-03-06, 09:47
Medlem
Citat:

S.D vilka är det ? Och vilka albaner ska komma ? Var kommer dessa albaner ifrån ? HBG? Landskrona? Halmstad ? Och varför ska albaner lägga sig i ? Var han bra med albanerna ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in