2015-11-13, 21:24
Medlem
Trumpeters avatar
Nja, Axel gör inte låten rättvisa. Det är inte dåligt, men inte heller bra. Rätt skakigt
Citera
2015-11-13, 21:25
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Silversurfaren var ju lika rolig som vanligt. ZzzzZzz Tyckte det var mest mummlande i framträdandet.
Citera
2015-11-13, 21:25
Medlem
utforskarens avatar
Ajaj, dåligt andra framförande av Axel.

Men det blir Tove som åker hem den här gången. Gillar henne, men nu är det bestämt hennes tur. Även om jag själv hellre ser henne än Axel nästa gång. Jag tycker hon är mer intressant.

Frågan är bara om Simon eller Amanda vinner årets tävling, har ju stått mellan dem från första början.
Senast redigerad av utforskaren 2015-11-13 kl. 21:28.
Citera
2015-11-13, 21:28
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Den här veckan åker Tove. Nästa vecka blir det Axel. Veckan efter det kan det hända att Martin åker, men det kan bli en skräll vilket sätter Martin i final mot Simon eller Amanda.
Citera
2015-11-13, 21:29
Medlem
Trumpeters avatar
Ska Tove med 38 liv lyckas överleva ytterligare än vecka? Om så, så ryker Axel, även om jag inte tycker han var sämre än Simon.
Citera
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorldTradeCenter
Det känns tryggt när Martin är på scenen, han levererar ju jämnt, visst försöker ju Playboy bruden allt men hon lyckas inte klä av Martin.

Nu när vi är inne på ämnet så undrar undrar jag om inte en avklädd Martin hade genererat fler röster från de äldre damerna. Tänk er en utstyrsel á la Simon med fullt exponerad kagge. Hade blivit svettigt i studion.
Citera
Medlem
utforskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Den här veckan åker Tove. Nästa vecka blir det Axel. Veckan efter det kan det hända att Martin åker, men det kan bli en skräll vilket sätter Martin i final mot Simon eller Amanda.

Det vore extremt märkligt om Martin stod i slutfinalen. Då har det blivit fel nånstans.
(... ärad vare hans röst).
Citera
2015-11-13, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utforskaren
Ajaj, dåligt andra framförande av Axel.

Men det blir Tove som åker hem den här gången. Gillar henne, men nu är det bestämt hennes tur. Även om jag själv hellre ser henne än Axel nästa gång. Jag tycker hon är mer intressant.

Frågan är bara om Simon eller Amanda vinner årets tävling, har ju stått mellan dem från första början.
Det är väl klart att Tove klarar sig Ikväll! Hon fick ju (befogad) kritik efter andra framträdandet. Det finns inga som får svenska idiotröstare att ena sig, som kritik mot dålig deltagare. Axel fick inte tillräckligt dålig kritik, så ikväll är det han som åker.
Citera
2015-11-13, 21:31
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Nu när vi är inne på ämnet så undrar undrar jag om inte en avklädd Martin hade genererat fler röster från de äldre damerna. Tänk er en utstyrsel á la Simon med fullt exponerad kagge. Hade blivit svettigt i studion.

Thanks for that image
Citera
2015-11-13, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utforskaren
Det vore extremt märkligt om Martin stod i slutfinalen. Då har det blivit fel nånstans.
(... ärad vare hans röst).
Han kommer trea. I värsta fall tvåa, men helt omöjligt att han vinner.
Citera
2015-11-13, 21:35
Medlem
Trumpeters avatar
Ska bli kul att se Adam Lambert senare. I mitt tycke den bästa idolen genom alla tider globalt. En fantastisk artist med en otrolig röst. En av få som kan sjunga Queen-låtar utan att skämskudden åker.
http://wzlx.cbslocal.com/2014/12/03/queen-adam-lambert-somebody-to-love-x-factor/
Citera
2015-11-13, 21:35
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Axel det är ju "Fredagen den 13de idag" så det är ju en passande dag nu att lämna Idol ikväll. Du kanske kan sjunga för dina fans om du hade några i mörkret sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in