Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-26, 19:47
  #10249
Medlem
headnods avatar
Grönar Habbanisten. Snabb leverans utan krångel. Dessutom fick jag mer än jag hade beställt. Tummen upp.
2017-09-26, 20:25
  #10250
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
EA, ja jag minns dom, synd dom la ner.

A det var goa tider det
2017-09-26, 20:58
  #10251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av headnod
Grönar Habbanisten. Snabb leverans utan krångel. Dessutom fick jag mer än jag hade beställt. Tummen upp.
¨

Ja, dom e grymt snabba.
2017-09-26, 21:01
  #10252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Den hemsidan har ju just dykt upp..? Varför göra sig bekymret att göra en sida för direkt bli röda?

Ok svaret rakt ovan för...

Jag har hela tiden känt att där inte är något som står rätt till med "Stilnocttomten", sån tur
att jag ej la en beställning, vilket jag riktigt när på å göra innan jag fråga grabbarna man
känner här.
2017-09-26, 21:37
  #10253
Medlem
Sweenietods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
A men hur svårt är det att posta ett brev egentligen?
Problem med leveransen, bullshit!

Att denne Shop svarar på mitt mejl, tyder mer på att denna inte scammar. Brev genom Rosersberg-terminalen, läggs typ på hög, i varje fall när jag beställt från en annan Shop här. Dock har det kommit fram efter väldigt lång tid. Nu har jag smärta så jag hoppas det också kommer fram. Jag försöker kommunicera med säljaren i varje fall. Ibland har jag fått väntat 6-7 arbetsdagar på sin order, och sen i Torsdags har jag fått vänta mer än 3 arbetsdagar. Jag förmodar och hoppas att säljaren löser problemet. eller vill lösa det.
Det kändes så av mejlet att döma....... Jag rödar INTE tomten även om han har en röd luva, och det tagit mer än 3 arbetsdagar, inte än i alla fall, och svaret på mejlet ger mig hopp. På seriositet. Och sidan var nere p g a beställnings stopp.

Sedan har jag väntat minst 5 arbetsdagar på en annan shop, jag vill ha smärtlindring, är opererad, och läkare är restriktiva med att skriva ut. Så jag hoppas jag får från denna shop för att klara mig ett par dagar innan jag tigger om nytt recept. Vilket jag tror jag får så småningom...

Önskar allt väl med de Shoppar som finns i dessa svamptider. Jag vet att mina förklaringar inte duger så där, men svar på mina mejl (jag har fått svar från båda), tyder åtminstone på att säljaren bryr sig... eller?
2017-09-26, 21:48
  #10254
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweenietod
Att denne Shop svarar på mitt mejl, tyder mer på att denna inte scammar. Brev genom Rosersberg-terminalen, läggs typ på hög, i varje fall när jag beställt från en annan Shop här. Dock har det kommit fram efter väldigt lång tid. Nu har jag smärta så jag hoppas det också kommer fram. Jag försöker kommunicera med säljaren i varje fall. Ibland har jag fått väntat 6-7 arbetsdagar på sin order, och sen i Torsdags har jag fått vänta mer än 3 arbetsdagar. Jag förmodar och hoppas att säljaren löser problemet. eller vill lösa det.
Det kändes så av mejlet att döma....... Jag rödar INTE tomten även om han har en röd luva, och det tagit mer än 3 arbetsdagar, inte än i alla fall, och svaret på mejlet ger mig hopp. På seriositet. Och sidan var nere p g a beställnings stopp.

Sedan har jag väntat minst 5 arbetsdagar på en annan shop, jag vill ha smärtlindring, är opererad, och läkare är restriktiva med att skriva ut. Så jag hoppas jag får från denna shop för att klara mig ett par dagar innan jag tigger om nytt recept. Vilket jag tror jag får så småningom...

Önskar allt väl med de Shoppar som finns i dessa svamptider. Jag vet att mina förklaringar inte duger så där, men svar på mina mejl (jag har fått svar från båda), tyder åtminstone på att säljaren bryr sig... eller?

Nej dom blåser dig rakt av.
Har dom svarat på något mail efter dom skrev att dom skulle stänga ner sidan?
Det har dom inte gjort för mig iaf?

Och ställ dig själv frågan: Varför skulle en shop stänga ner sin hemsida pga av att dom har
"problem med beställningar"? Dom ploppa upp från ingenstans förra veckan, dom
kan omöjligt fått så mycket att göra att deras hjärnceller flydde i all panik och stress så att dom har glömt bort hur man postar ett brev?!

Hoppas också innerligt att jag och alla andra kommer få sina varor, men i det här
fallet så tror jag det e kört!
__________________
Senast redigerad av MrWalldemar 2017-09-26 kl. 22:08.
2017-09-27, 06:15
  #10255
Medlem
Stor gröning habbanisten, snabba och bra kommunikation.
2017-09-27, 10:21
  #10256
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidna
Stor gröning habbanisten, snabba och bra kommunikation.
Bäst i branschen,lägger också en gröning (för tjugo elfte gången)
2017-09-27, 10:33
  #10257
Medlem
Sweenietods avatar
Fet gröning till Habbanisten som levererar på "express"!! det går som på räls. Ibland undrar man om man inte skulle köpt mer därifrån...? och om de haft oxy vore det bra, men man kan inte begära allt. Men det är ju en Benzo-shop, så på den inriktningen är den perfekt!
2017-09-27, 11:07
  #10258
Medlem
Sweenietods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Nej dom blåser dig rakt av.
Har dom svarat på något mail efter dom skrev att dom skulle stänga ner sidan?
Det har dom inte gjort för mig iaf?

Och ställ dig själv frågan: Varför skulle en shop stänga ner sin hemsida pga av att dom har
"problem med beställningar"? Dom ploppa upp från ingenstans förra veckan, dom
kan omöjligt fått så mycket att göra att deras hjärnceller flydde i all panik och stress så att dom har glömt bort hur man postar ett brev?!

Hoppas också innerligt att jag och alla andra kommer få sina varor, men i det här
fallet så tror jag det e kört!

Jag ger dom lite chans, någon dag, sedan kommer jag inte vara så snäll längre. Rosersberg-terminalen är seg, men inte hur seg som helst. Men har de ärliga packare..?

Jag väntar på en annan Shop också... Hoppas inga blåsningar..... MA, hoppas också det är ärliga packare där...??? Det har ju vara problem med sådana, och ibland har varit? Väntat 6-7 arbetsdagar minst nu... Och jag lider av smärta, 1 skruv har lossnat lite.

Jag hoppas MA förstår de som har smärta... annars är det bra pris på deras Oxy!

Väntat sen förra måndagen.

Annars får jag vända mig till Benzoo.biz för jag har sådan smärta, men de säljer ju farliga saker, men lev. på 3 dagar, banköverföring....

Ok, hoppas Shopparna är ärliga..!!! (Jag kanske är för godtrogen, men det måste fungera med order, skicka info till packare och de gör rätt, och leveransen med PostNord (önskar en snabb terminal, Hallsberg är det som terminal))... Nu har jag väntat för länge känns det som...
__________________
Senast redigerad av Sweenietod 2017-09-27 kl. 12:04.
2017-09-27, 11:24
  #10259
Medlem
Phobiazis avatar
Är fass.express gröna fortfarande? Aldrig beställt hos dem men funderar på att lägga en snart!
2017-09-27, 12:13
  #10260
Medlem
Får väl se med Medakuten, min order har inte kommit alls efter 1 vecka+ och de har nu skrivit att de skickat igen, men jag tror inte det kommer något. Men ska skriva om det ändras. Röda för mig till nåt kommer in. Jag skulle alltså inte köpa något nytt där innan det jag beställt kommit.

Byte till Habbanisten blir det nog då, rätt många som tala för där iaf

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback