Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-27, 01:20
  #9685
Medlem
jaha, habbanisten undviker svar på alla fronter. inge brevduva på 24 timmar
2017-06-27, 04:54
  #9686
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trulle
fick bar 5st som försmak då dom inväntade mer tydligen.
skall testas imorgon kväll, provar mina ksalol ikv och xanaxen imorgon för att se hur dom är gentemot varandra

Trammen har jag dock ingen aning om hur dom är då jag aldrig köpt dom.

Fick du dom i karta? Svensksa Xanor eller Xanax?
2017-06-27, 10:02
  #9687
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
Nån som fått svar ifrån div. affärshki?

Förstår inte riktigt vad du menar.
Kan det vara "någon som fått svar från diverse affärer?"
Är det någon speciell du syftar på?
2017-06-27, 11:37
  #9688
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JesusIsAStoner
Förstår inte riktigt vad du menar.
Kan det vara "någon som fått svar från diverse affärer?"
Är det någon speciell du syftar på?


haha ja det stämmer, fick tag i dom till slut, så problem solverat

mvh
2017-06-27, 19:55
  #9689
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Habbanisten, är dom 100% gröna?
Tänkt lägga en order på lite större mängd Ksalol i ksrta och Iktorivil 2mg som dom skriver är svenska. Hoppas det går att få dom i oöppnad burk med 100st.
Har spenderat över 10.000 hos dom och det enda problemet jag har haft är dom jag fick 5 mindre en gång(som jag inte fick ersättning för)
Dom är kanon,bästa benso-shoppen för tillfället
2017-06-28, 16:30
  #9690
Medlem
prolapse89s avatar
Lite scam-varning på medaktuen lr?
2017-06-28, 16:37
  #9691
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Lite scam-varning på medaktuen lr?
Kan du utveckla det resonemanget lite vidare?
Jag fick i alla fall mina Bensedine efter 2-3 dagar, förra veckan från Medakuten.
2017-06-28, 16:39
  #9692
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Kan du utveckla det resonemanget lite vidare?
Jag fick i alla fall mina Bensedine efter 2-3 dagar, förra veckan från Medakuten.

Funderar själv på att beställa därifrån, verkar råda delade meningar om hur bra de är dock.
2017-06-28, 16:45
  #9693
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Funderar själv på att beställa därifrån, verkar råda delade meningar om hur bra de är dock.
Enligt min erfarenhet är de gröna.
Visst var jag nojig för någon månad sedan, då jag fick vänta över 2 veckor på en beställning, men i efterhand förstod jag att det berodde på P*stn*rd, då de vid den tidpunkten hade stora problem i det område jag bor.
2017-06-28, 18:03
  #9694
Medlem
Massiv gröning på Habbanisten. 24 timmar sen boom leverans.

fridens.

mvh
2017-06-28, 18:30
  #9695
Medlem
FaNirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
Massiv gröning på Habbanisten. 24 timmar sen boom leverans.

fridens.

mvh


Väntat på mitt från Habbanisten nu över en vecka. Dom skulle skicka om det i måndags. Ingenting än. Ville inte skriva ut vilken shop det var ifall förra inlägget ifall det skulle dyka upp. Men ingeting än. Beställt från Hashstugan också och samma visa där. har skickat mail så får se vad som svarar. Väntat sedan förra onsdagen eller torsdagen och inte ett skit i lådan. Är så jävla förbannad. Kommer lägga in mig snart inom några dagar på avgiftning pga av att jag inte fått den benso jag är beroende av. Hoppas iaf jag får behålla metadonet annars kan ju LARO sätta på en ögonbindel på mig och skjuta skallen av mig på en gång och få det gjort. För jag vägrar börja gå på heroin igen. Gör jag det lever jag inte länge med mitt stora hål jag har i ena klaffen pga staffar på hjärtat...

Edit: ifall det skulle dyka upp från habbanisten ber jag så hemskt mycket om ursäkt men jag har alltid fått mina varor inom 1 till max 2 dagar. Så hålller inte hoppet uppe direkt. Köpte ialafall lyrica och Xanor föör att linda AT men just nu är jag bara så besviken och ledsen. Blev blåst av BB 2-3 gånger också
__________________
Senast redigerad av FaNir 2017-06-28 kl. 18:46.
2017-06-28, 20:48
  #9696
Medlem
Mortys avatar
Stort tack till Habbanisten som levererade blixtsnabbt. Ett DYGN efter att det skickats hade jag min beställning. Precis när jag mådde som sämst dök min räddning upp. Gröning till Habbanisten!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback