Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-26, 17:09
  #9073
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Någon mer som kan gröna kubik? Vill bara ha typ 10 tabletter. Brukar aldrig beställa större leveranser heller men deras lägsta är ju 700kr.
Jag ville också bara beställa en mindre mängd, men fick till svar att 700kr var det lägsta. Önskar att Kubik hade Diazepam (Bensedine) i sitt sortiment, behöver det till min extremt långsamma nedtrappning.
2017-04-26, 18:39
  #9074
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Nej.
https://poteket.se
Den adressen kommer jag till ingenstans på. Menade du Apoteket? Kul...
2017-04-26, 21:31
  #9075
Medlem
Sweenietods avatar
Jag har fått svar från MA. Verkar som de haft det rörigt, men fick svaret att det är "postat", så än så länge litar jag på dom. Men vi får se.
2017-04-26, 23:05
  #9076
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad köpte du där? Funderar på att beställa därifrån. Sidan de har länk till med bitcoins verkade enkel. Med swish. Bara sett förut där man beställer av olika personer och tyckte det verkade krångligt.

Våhar tyvärr inte beställa av MA i nuläget även om de skulle ta banköverföring.

Beställde Ikto.
2017-04-27, 11:04
  #9077
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Väntar in ett paket ifrån hashstugans Valium, sägs vara Apoteks vara.

Sen har de även fått in ksalol, nya sorter på annat och så.
Återkommer efter helgen när jag får mitt paket.

Får se nu
2017-04-27, 12:48
  #9078
Medlem
nosferatuzens avatar
Någon som vet kubiks rivotril kvalite? Är det galenika?
2017-04-27, 17:08
  #9079
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
Någon som vet kubiks rivotril kvalite? Är det galenika?
Har alltid varit Roche förut, samma som BB hade.
2017-04-28, 04:36
  #9080
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Skönt att gröna en helt ny butik med gröna "Xanax"......

(FB) Ny Benzo shop "www.benzoo.biz"
Sidan är inte ny, han har blåst folk till höger och vänster. (CH?)
Inte ett enda piller på sidan är äkra. Bara billigt skit som vem som helst kan presss i
2017-04-28, 13:27
  #9081
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Röd dag på måndag grabbar! Så det blir en lång helg.
2017-04-29, 03:25
  #9082
Medlem
Sweenietods avatar
Ville bara tala om att MA är grön! Jag har alltid får det jag beställt. Det verkar som, att de verkade ha det lite rörigt, för de hade inte läst mejlet ordentligt, att jag faktiskt hade betalat med BTC, så jag tolkar det som den mänskliga faktorn och en väldans massa mejl.
Sedan tror jag att de hade en del att tänka på med att skapa skyddat konto.

Jag blir trött på sådana som smutskastar (rödar i onödan), eller skriver "städa hemma" etc. Jag fick höra att sweshoppen (det var dock ett tag sedan, men det man läser först kommer man ihåg), men enligt mitt intryck verkar de och vad jag läst hittills från andra, så verkar de genomgröna.

Jag missade en mycket bra deal på Rivotril pga denna tidigare smutskastningen mot sweshoppen, nu har de inte den. Det är även en annan shop som är grön som smutskastats. K*bik har aldrig varit ens i närheten av röd. Sedan försvinner vissa apoteket helt mystiskt.. vet inte om de gått över till Darknet / deepweb.

Smutskastning förstör.
2017-04-29, 07:15
  #9083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweenietod
Ville bara tala om att MA är grön! Jag har alltid får det jag beställt. Det verkar som, att de verkade ha det lite rörigt, för de hade inte läst mejlet ordentligt, att jag faktiskt hade betalat med BTC, så jag tolkar det som den mänskliga faktorn och en väldans massa mejl.
Sedan tror jag att de hade en del att tänka på med att skapa skyddat konto.

Jag blir trött på sådana som smutskastar (rödar i onödan), eller skriver "städa hemma" etc. Jag fick höra att sweshoppen (det var dock ett tag sedan, men det man läser först kommer man ihåg), men enligt mitt intryck verkar de och vad jag läst hittills från andra, så verkar de genomgröna.

Jag missade en mycket bra deal på Rivotril pga denna tidigare smutskastningen mot sweshoppen, nu har de inte den. Det är även en annan shop som är grön som smutskastats. K*bik har aldrig varit ens i närheten av röd. Sedan försvinner vissa apoteket helt mystiskt.. vet inte om de gått över till Darknet / deepweb.

Smutskastning förstör.

Jag säger bara ärligt att jag inte tycker om MA eftersom han inte tålde kritik av en vara som var riktigt dålig, eller rättare sagt helt verkningslös. Skickar ut gör han vad jag vet. Sen kan det dock ta veckor och jag har från annat håll på 1-2 dagar varje gång. Vad det nu än står på MA sidan om Post Nord..
2017-04-29, 12:28
  #9084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Väntar in ett paket ifrån hashstugans Valium, sägs vara Apoteks vara.

Sen har de även fått in ksalol, nya sorter på annat och så.
Återkommer efter helgen när jag får mitt paket.

Får se nu

Rövarpriser!!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback