Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-25, 17:22
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemCom
Lägger till en shop som jag fick sampel av igår!

www.benzoo.biz

Grönar dem och kommer använda mig av dem i framtiden

Bara hoppas de är här för att stanna!

Gröna stavar, blå FM1 och rosa Upjohn 90. Väldigt massa färger men inte enda som finns i verkligheten, känns inte speciellt seriöst. Att det är hemmapressat är ganska uppenbart.

Sen kan dom inte stava till Upjohn...
2015-02-25, 17:52
  #14
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5finger
Gröna stavar, blå FM1 och rosa Upjohn 90. Väldigt massa färger men inte enda som finns i verkligheten, känns inte speciellt seriöst. Att det är hemmapressat är ganska uppenbart.

Sen kan dom inte stava till Upjohn...

Jag tar hemmapressade med äkta innehåll före piratkopior innehållande gud-vet-vad som ser ut identiskt som originalen anyday
2015-02-25, 18:27
  #15
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Fick också ett sample från dom idag med fyra av varje tablett
Vet inte om det är mig det är fel på men jag tog samtliga tabletter idag (12) stycken utan vidare effekt.
Extremt dålig styrka i dessa enligt mig. Men det kan ju vara olika från person till person.
Kan också berå på att jag överdoserade ett stort gäng flubro i helgen och fick åka amulans.....
Minns ingenting i stort sätt ...
2015-02-25, 19:20
  #16
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Ingen nämner Kick-Ass här bland alla gröna, och det gläder... verkade ju tokgrön (se tråden i arkiverade forat) men här har det inte rasslat till i lådan, visst kan det förkomma i den "jävla Posten" men det är sällsynt. Rött i min bok.
2015-02-25, 20:25
  #17
Avstängd
HA ha ha Tänkte inte på det!

Men de gröna stavarna funkade och jag la en order idag!

Om det stämmer som den jag mailade med på benzoo.biz skrev till mig, så har de en del erfarenhet utanför nät handeln, och är här för att stanna.

Får hoppas det!!

De skrev att de kommer från Ukraina och Indien!
C-3POs avatar

Moderatormeddelande

Postat av C-3PO 2015-02-25, 21:12
Medlem
Proxy-postning är förbjudet!
Alla som postar inlägg åt andra, eller upptäcks försöka förmå eller be andra att posta inlägg åt en själv, kommer stängas av för brott mot regel 1.01.
Detta inkluderar, men är inte begränsat till, inlägg åt användare som oavsett orsak inte kan eller vill posta själva, samt gröningar av butiker på deras egen begäran.


I övrigt gäller självklart de vanliga reglerna. Var varsamma på regel 1.01 och 1.09

Att posta inlägg som hör hemma i denna tråd men oavsett orsak hamnar i annan eller ny tråd kommer raderas och kan resultera i varning eller avstängning.
2015-02-25, 22:23
  #19
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ingen nämner Kick-Ass här bland alla gröna, och det gläder... verkade ju tokgrön (se tråden i arkiverade forat) men här har det inte rasslat till i lådan, visst kan det förkomma i den "jävla Posten" men det är sällsynt. Rött i min bok.

Om du läser i stora tråden under övriga droger så ser du att dom har slut på de flesta produkter. Har lagt verksamheten på is tills alla ordrar är skickade.
Har du mailat och frågat om din order är skickad?
2015-02-25, 23:11
  #20
Medlem
www.strangespirit.net säljer lagliga rc-bensodiazpiner.
GRÖN.
2015-02-25, 23:27
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemCom
Lägger till en shop som jag fick sampel av igår!

www.benzoo.biz

Grönar dem och kommer använda mig av dem i framtiden

Bara hoppas de är här för att stanna!


Jag inväntar post från dessa herrar. Återkommer och ger en liten recension.
2015-02-25, 23:35
  #22
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemCom
HA ha ha Tänkte inte på det!

Men de gröna stavarna funkade och jag la en order idag!

Om det stämmer som den jag mailade med på benzoo.biz skrev till mig, så har de en del erfarenhet utanför nät handeln, och är här för att stanna.

Får hoppas det!!

De skrev att de kommer från Ukraina och Indien!

Testade en grön stav. Smakade inget. Gjorde dina det?

Edit. Funkar gör dem (denna) i allafall. Ska testa en "upjohn" imorn och utvärdera den om någon är fundersam på deras annorlunda färger osv hehe. Mvh
__________________
Senast redigerad av CristDaFist 2015-02-26 kl. 00:24.
2015-02-26, 00:17
  #23
Avstängd
djtswes avatar
Köpte ett samplepack från http://flunitrazepam.tk och fick hem det utan problem, var svenska apoteksvaror 5/5.
Får stor gröning
2015-02-26, 01:23
  #24
Medlem
OnTheWeeds avatar
Hur är Benzoo.biz gröna stavar? Någon som fått chansen att testa än? Verkar ju inte som dom funkat?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback