2015-02-22, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadScientist
Väx ur blöjan din tönt!

Så du tror inte att alla testas?

2015-02-22, 15:34
Medlem
Giggsys avatar
Nationalsången är också dopad
2015-02-22, 15:35
Medlem
Attackocopters avatar
Haha Falk låter lite bitter och sotis
2015-02-22, 15:35
Medlem
Jäkla trams att skylla på otur hela tiden. Är ju Halvardssons eget fel att han trampar på sin stav under skiathlon och det är Petterssons galna idé att stänga en växlande ryss som idag orsakar påkörningen. Så länge man skyller på andra och inte ser sina egna misstag kommer misstagen fortsätta komma och "oturen" kommer fortsätta förfölja dom..

(den som kikar neutralt på reprisen ser ju att Petterssons vänder sig om, han ser att ryssen kommer, och han byter då ett halvspår åt höger för att "stänga till luckan" - klart som f-n han blir påkörd då. Kör man rakt fram i växlingarna slipper man "otur".)
2015-02-22, 15:36
Medlem
qrzds avatar
Jag är besviken på att inte Thomas W var med, han hade sopat spåret från all snö, hade Assar ställt upp hade guldet varit säkrat, men Gunde hade missat allt för han käkar för mycket havre.
Stig Strand hade ramlat vid tredje kontrollen långt innan Mora för han är tjock
2015-02-22, 15:37
Medlem
Deadbodys avatar
Hade jag gissat innan hade jag nog satt en 3e plats på damerna som bästa resultat så jag tycker dom gör det bra. Perfekta skidor(igen) som hjälper när ingen av dem verkade ha sin absolut bästa dag.

Herrarna gick det ungefär som jag trodde resultatmässigt, fast jag tycker att Teodor åker bättre än jag trodde han skulle. Tyvärr är han inte riktigt i samma slag som tidigare. Sen kanske det blivit ett par placeringar upp utan stavincidenten men jag tror inte han räckt till topp 3 idag.
2015-02-22, 15:37
Medlem
Fint av ryssen att komma och be om ursäkt.
2015-02-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xlnt79

Japp, händer alltid lite skit vid växlingarna. You win some, you lose some.
Medlem
Deadbodys avatar
Citat:
Så du tror inte att alla testas?

Alla medaljörer + ett par till per lopp som lottas.

http://www.dt.se/dalarna/falun/alla-medaljorer-i-skid-vm-i-falun-dopningstestas
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Absolut, han grusade ju möjligheten för Sverige att bli 7:a.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
I så fall har du rätt dålig koll om du tror Norge är så beroende av henne, borde väl visat sig rätt uppenbart att de inte är det. Har du missat de tidigare loppen?

Nej, jag har sett alla, vad tänkte du?
Du tror att det bara var en tillfällighet att oddssättarna bedömde Sverige och Norges chanser som likvärdiga när Björgen strök sig? Sluta spela allan för fan. Vad vill du uppnå?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Diskret Petter udda udda från hans sida
Tycker Petter blivit mer ödmjuk sista tiden faktiskt. Kanske fick han nån ny livsåskådning efter fylleincidenten. Fint lopp av båda norska teamen och inget snack om vilka som var bäst. Grattis Norge-

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in