2015-02-22, 14:22
Medlem
Giggsys avatar
Hade blivit medalj med Calle o Emil
2015-02-22, 14:22
Medlem
DoMMs avatar
Åter igen en pampig återblick mot fornstora dar...
2015-02-22, 14:23
Medlem
oceanwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Det är ju för att vårat starkast möjliga lag nästan alltid går i stöpet pga sjukdom, skada eller bortprioriteringar. Hellner hade givetvis kört före Teodor om han velat, Emil likaså om han var frisk.

Det är sant. Jag tänker dock fortfarande att möjligheterna hade varit större med en distansåkare som startman och Calle som avslutare. Men det vimlar ju inte av namn direkt. Martin Johansson och Lars Nelson hade väl varit alternativen i sådana fall...
Medlem
Calle måste känna att det här hopplöst. Teodor behöver ju en jättestor ledning för att det ska bli medalj.
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross
Tror på silver för Ida-Stina.

Silver eller brons, samma skit. Bara guld räknas.
2015-02-22, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Hade blivit medalj med Calle o Emil

Nej. Emil hade inte pallat att bli grillad så många gånger. Lika lite som Teo.
2015-02-22, 14:26
Medlem
vettigstrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceanwave
Det är sant. Jag tänker dock fortfarande att möjligheterna hade varit större med en distansåkare som startman och Calle som avslutare. Men det vimlar ju inte av namn direkt. Martin Johansson och Lars Nelson hade väl varit alternativen i sådana fall...

Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Kommer vara tungt för Calle om han gör en tokinsats i finalen och Teodor inte fixar medalj. Vilket känns ganska troligt..

"Obekräftade rapporter om att en medlem i svenska skidlandslaget gått löss inne på de aktivas område, rivit omkull möblemang, inblandad i handgemäng och skrikit diverse vulgära saker på dalmål, tydligen orsakat efter ännu en fjärde plats."
2015-02-22, 14:28
Medlem
lucifersatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Silver eller brons, samma skit. Bara guld räknas.

Fan sant. Jag förstår inte hur glada alla blir över ett brons/silver. Guld lär det inte bli på varken herr eller damsidan.
2015-02-22, 14:29
Medlem
R.O.S.Hs avatar
Fullt ös medvetslös från första stavtag
2015-02-22, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucifersatan
Fan sant. Jag förstår inte hur glada alla blir över ett brons/silver. Guld lär det inte bli på varken herr eller damsidan.

För det här är Sverige. Frågan är inte om det blir guld utan om det blir medalj.
2015-02-22, 14:31
Medlem
welcometorealitys avatar
Mycket mycket bra, får vi nog höra hela tiden nu
2015-02-22, 14:31
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Calle hade svårt att dölja besvikelsen på Theodor.
När Calle drog på så tänkte jag att det var oklokt och att han borde spara krafterna. När sedan Teo verkade krokna så var det nog inte så tokigt i efterhand att Calle drog på lite extra.

Det är bara att hoppas att Calle inte blev så värst trött inför finalen och att han inte hittar på något med vurpor eller stavar.

Och inte minst att Teo inte kroknar, han lär ju behöva ett stort avstånd inför sina sträckor om det ens ska vara i närheten av medalj.

Men först damfinalen, det är väl där förhoppningen ska ligga känns det som!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in