Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-17, 11:03
  #1
Moderator
HelgeBuks avatar
Jag har funderat på det här några gånger, och undrar om det är nåt som går att få klarhet i eller om det är och ska vara en hemlighet?

Dvs om adminrollen är ett "jobb" ungefär som att vara moderator, som flera olika fysiska personer delar eller om det är samma person som är "huvud-administratör" idag som vid starten och denne person är den enda som har tillgång till kontot admin?
2015-02-17, 18:05
  #2
Medlem
A350s avatar
Det enda jag vet är att det finns 3 stycken admin konton som är aktiva och de är troligtvist tre stycken olika personer. De användare som har titeln administrator är personer som sköter Flahback forum. Och det är endast admin som bör besvara dina frågor, allt vi andra användare skriver är endast spekulationer.
__________________
Senast redigerad av A350 2015-02-17 kl. 18:06. Anledning: En punkt dök upp på fel plats
2015-02-24, 01:01
  #3
Medlem
Spekulationer om användarnas identitet går under 1.06 och jag skulle avråda er ifrån att söka vidare öppet via forumet.
2015-02-24, 10:04
  #4
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Administratörskontona är funktioner och deltar inte i någon debatt eller diskussion. I övrigt kommenterar vi inte hur det fungerar.

admin4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback