2015-02-25, 13:53
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag förstod nästan att du skulle tappa fattningen, frågan är av en intellektuell och filosofisk karaktär, problemet verkar vara att du ännu inte har förstått det. Du finner inga svar på mina frågor därför att du inte har förstått frågorna och varför man kan ifrågasätta ditt resonemang, de är ditt medvetande övermäktiga tror jag. När verkligheten övergår ditt förstånd så kallar du verkligheten för sjuk, helt normalt och ytterst symptomatiskt.
.

Det är du som inte verkar förstå vad tråden handlar om. Om du vill diskutera synen på könen, deras betydelse, politiska status osv. i samhället får du göra det i en tråd där det hör hemma. Men häftigt skrivet!

Att du heller inte verkar förstå varför badhus har de regler som de har idag är bara att beklaga. Måste vara jobbigt att vara så trög.
Citera
2015-12-23, 12:35
Medlem
Jösses....

Ja, själv så tycker jag att alla ska få välja själv om man vill använda badkläder eller ej. Helst ska de lokala badhusen ha ett par tillfällen varje vecka då man är fri att bada naken om man vill.
Citera
2015-12-23, 12:53
Medlem
Custom_mades avatar
De sjuka i denna debatt är de som inte kan ta att se lite naket.

Samma personer som skulle anmäla för sexuella trakasserier om de skulle se en snopp.

Helt enkelt, jävligt uptighta människor som inte förstår sin egen eller andras kroppar som något naturligt.

Samma personer som stör sig på ammande kvinnor. Det är naturligt, sen att du har ett personligt problem med det är just det, ditt egna personliga problem.

Men antar att det blir så om man är 50 bast och ihopskrynklad äckelkärring!
Citera
2018-05-28, 12:48
Bannlyst
Tror inte klasskamraterna skulle klagat ialafal
Citera
2018-05-28, 14:53
Medlem
brianmolkos avatar
Säkert sagt men 14 är väl inte liten flicka...
Citera
2018-05-28, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gingaginga
Vem skulle ha blivit stött? Killarna tyckte nog att det var rätt schysst initiativ, är det diskriminering mot bögar eller?

Att tillåta bara bröst på badhus skulle bli synonymt med att det är ok för killar att slita av tjejer badkläder. Så jag tycker det är bra med ett förbud mot bara bröst.
Citera
2018-05-28, 22:44
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Att tillåta bara bröst på badhus skulle bli synonymt med att det är ok för killar att slita av tjejer badkläder. Så jag tycker det är bra med ett förbud mot bara bröst.

Hur i all världen kan det bli ’synonymt’?

Är det okej att slita av killars badbyxor?
Citera
2018-05-28, 22:46
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Ungefär samma sak som att om jag ser din telefon ligga på ett bord och du har ingen koll så kan jag sno den? Jävla idiot
Citera
2018-05-28, 22:54
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Vad förorsakde denna gamla tråd att plötsligt få nytt liv?

Har någon försökt igen?
Citera
2018-05-28, 23:17
Medlem
Som 14~åring hade man ju varit glad.

Men tänk på alla slemmiga peddogubbar som får sig en gratistitt. Kanske tar bilder osv
Citera
2018-05-29, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hur i all världen kan det bli ’synonymt’?

Är det okej att slita av killars badbyxor?

Nej men så är det ju inte ok för män att visa snoppen på badhus.

Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ungefär samma sak som att om jag ser din telefon ligga på ett bord och du har ingen koll så kan jag sno den? Jävla idiot

Ja, vad skulle hindrat dig menar du?
Citera
2018-05-29, 13:12
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Nej men så är det ju inte ok för män att visa snoppen på badhus.

Ja, vad skulle hindrat dig menar du?

Men det är okej för tjejer att visa fittan eller? Vad menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in