2015-02-11, 08:27
Medlem
Tsilaicoss avatar
Sjukt agerande från badhusets sida. Är det Medeltiden eller? Varje person ska ha rätt att gå barbröstad på badhus om den vill det! Vill en annan person täcka hela sin kropp står det också den fritt fram. Förstår inte att folk ska lägga sig i hur andra är klädda i olika sammanhang?
Citera
2015-02-11, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Givetvis borde hon få vara barbröstad om hon vill det.

Nej det tycker inte jag! Uppgifter gör gällande att den unga tjejen har jättebröst med välutvecklade och stora bröstvårtor! Hur skulle det bli om alla gick omkring så??!
Citera
2015-02-11, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Javisst. Det är ju bara att ta en titt på hur det ser ut i de länder där kvinnor inte får rösta. Riktiga föregångsland, eller hur?

Menade du brösta??!
Citera
2015-02-11, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsilaicos
Sjukt agerande från badhusets sida. Är det Medeltiden eller? Varje person ska ha rätt att gå barbröstad på badhus om hen vill!

Fel din pajas!

Om jag skulle gå naken på badhuset skulle jag bli anmäld för sexuella trakasserier!
Lika lag för alla dickhead
Citera
2015-02-11, 09:15
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Man tror fanimig inte det är sant!
Den lilla snuppan skall vara djävligt glad att hon korrigerades fort som satan.
Vi all vet ju hur ett badhus ser ut idag och hade den lilla snuppan fått "tuttat" omkring sig lite så hade nog ett gäng glada små flyktingpojkar på en sisådär 7-9 år (verklig ålder 18-30år) hjälpt henne med lite "gruppövertalning" inne på en större mugg eller så att inse hur dumt det var.

Sverige, tamejfan bara i dagens sjuka djävla Sverige!
Citera
2015-02-11, 09:41
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eleveneleven
Fel din pajas!

Om jag skulle gå naken på badhuset skulle jag bli anmäld för sexuella trakasserier!

Bär du bh på badhuset ? Intressant.
Senast redigerad av stpungen 2015-02-11 kl. 09:43.
Citera
2015-02-11, 09:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eleveneleven
Fel din pajas!

Inser du vad du själv skriver?

Just nu är det lag på att både killar och tjejer skyler könsorgan, men endast kvinnor måste täcka brösten. Är det "lika lag för alla"?
Citera
2015-02-11, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TR808
Hmm, tiderna förändras.
När jag gick i högstadiet körde ca en tredjedel av tjejerna topless när vi badade på gympan.

Vilka tider var det?
Citera
2015-02-11, 09:52
Medlem
Nu är hon lite väl ung, men annars borde man väl kunna döma henne för sexuella trakasserier. Vad skulle den lagen annars vara till för?
Citera
2015-02-11, 10:04
Medlem
stpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Nu är hon lite väl ung, men annars borde man väl kunna döma henne för sexuella trakasserier. Vad skulle den lagen annars vara till för?

Skämtar du?? Eller menar du verkligen att du skulle känna dig sexuellt trakasserad av att ett barn visar brösten, dags för en ny samtalstid på psyk??
Citera
2015-02-11, 10:12
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sub4u
Det är en manlig norm att brösten är sexuellt laddade. Varför ska kvinnor rätta sig efter manliga normer? Antingen tvingas män bära BH på badhus eller så får kvinnor gå utan, finns inga andra lösningar om vi ska ha ett äkta jämställt samhälle.
Varför ska vi överhuvudtaget ha ett s.k. jämställt samhälle när kvinnor och män inte är jämlika din indoktrinerade dåre? Och nej det är ingen manlig norm utan manlig biologi att kvinnobröst är sexobjekt. Det måste vara svårt att på allvar förorda en ideologi som strider mot naturen på det sättet, även om man är i gott sällskap av andra galenpannor.
Senast redigerad av Magnet83 2015-02-11 kl. 10:16.
Citera
2015-02-11, 10:13
Medlem
Hobbypedofilens avatar
klart hon ska få gå barbröstad. Var är bilderna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in