Citat:
Ursprungligen postat av
Mikeyjames
Mikaela Samuelsson som var med i Idol för 2-3 år sen (slaktarbruden!) är med. Uppriktigt förvånad, hon är bra nog för att lira själv.
Bra nog för att lira själv, betyder tyvärr inte alltid att man får den möjligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
riskotten
Jag blev riktigt förvånad när ja hörde Mikaela hade gått med i Dolly Style. Tycker detta va ett lågvattenmärke av henne enbart för att få synas. Tror detta kommer hämma hennes karriär. Synd hon inte kunde vänta ut något bättre än att va med i denna tuggummi-popgrupp
Hämma hennes karriär, har hon ens fått någon karriär?
Nu har jag ingen som helst koll på den där Mikaela från Idol, så det är ren nyfikenhet och ingen kritik mot henne, men hade hon en karriär innan hon gick med i Dolly Style? Gett ut något? Annars kan det vara rent strategiskt, att gå med i bandet. En chans att med säkerhet få ge ut musik och synas vidare efter Idol och kanske sedan en språngbräda därifrån.