2015-02-04, 16:56
Medlem
Troll0lzs avatar
Har Swedbank och skulle gärna vilja ta bort min Swish-historiken från mina kontohändelser på bankkontot, men vet inte riktigt hur man gör. Det går att ta bort överföringar och liknande, men tydligen inte Swish-historik. Någon som vet hur man går tillväga?
Citera
2015-02-04, 17:08
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
Har Swedbank och skulle gärna vilja ta bort min Swish-historiken från mina kontohändelser på bankkontot, men vet inte riktigt hur man gör. Det går att ta bort överföringar och liknande, men tydligen inte Swish-historik. Någon som vet hur man går tillväga?

Du kan ta bort transaktioner mellan egna konton. Inte transaktioner till någon annan part.
Citera
2015-02-04, 17:11
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
Du kan ta bort transaktioner mellan egna konton. Inte transaktioner till någon annan part.

Okej, då är det kört alltså..
Tack för svar!
Citera
2015-02-04, 17:22
Medlem
Skulle du tänkt på innan du gjorde narkotikaaffärer med Swish.
Citera
2015-02-05, 21:08
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki

Hur tar man bort transaktioner mellan egna konton? Antog att det skulle fungera, men det tycks det ju inte göra. Jag gick in på "Kontohändelser - översikt: Historiska kontohändelser" och letade upp en transaktion mellan mitt eget privatkonto och e-sparkonto som jag tog bort. Men när jag går in på mitt privatkonto igen och ser på historiken så ligger transaktionen fortfarande kvar där.

Har jag missat något?

Citat:
Ursprungligen postat av ostblocket
Skulle du tänkt på innan du gjorde narkotikaaffärer med Swish.

Haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in