Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Aj, det där var väl för brutalt. Jag tycker det är politikerna som borde straffas för att ha bjudit hit dessa muslimer som förstör och rekryterar svaga i samhället.
I mitt tycke är det enkelt, förbjud all religonsutövning som uppmanar till våld och extremism offentligt. Kan dom inte utöva sin extrema form av religon så väljer dom andra länder att bosätta sig i och vi slipper se dom rekrytera unga människor till helvetet. Vi behöver varken korsriddare eller jihadsoldater i vår samhälle och dom som är intresserade kan ju åka till valfritt skitland. Michael Skråmo och andra gjorde ju det så valet är gjort, stanna där och slåss då för din religon och dröm. Det är som vanligt med dessa typer som gapar och skriker, våldtar, slåss eller vill döda, när dom förlorar eller upptäcks så ska dom fly med svansen mellan benen.
Jag tycker ändå synd om unga vilsna människor som Michael Skråmo på många sätt. Det borde finns bättre plats för dom i vårt samhälle, det borde finnas en väg för dom att hitta sin dröm och lycka här. Det är ju omöjligt numera då landet är splittrat på alla möjliga sätt och går under av trycket från massinvandringen. Lite konstigt att inte Norge som är så rikt kan göra bättre. Norskar är väl som många svenskar, dom låtsas bara vara goda, innerst inne är dom nationalister (konservativa, religösa osv) och rena rasister och låter allt skit bara pågå i någon sjuk form av förnekelse.
Jag tycker naturligtvis mer synd om alla offer i Syrien på alla sätt och vis. Svensk politiker är här medskyldiga anser jag. Dom skulle tydlig och tidigt sagt att dom som åker till dessa krig för att mörda och våldta är inte välkommen tillbaka någonsin och kommer dom tillbaka blir det livstids fängelse. Det är bara sätta sig ner och stifta lagar som hanterar denna typ av fol och utforma dom så att vi etniska svenskar inte blir lidande. Vi har redan en orättvis hantering i våra domstolar där "mörka män" får lägre straff så det kan knappast beskymra de juridisk lärda. Lite hårdare krav och lagar och vi ser nog inte så mycket av denna typ av våldsturism.
Skillnad mellan Muslimer Och Islamister.
ja det är hårt det jag sa, men alla deras offer då? deras familjer?
ni svenskar klagar på att det kommer mycket invandrare bla bla bla, gör något åt saken då?
börja rösta?
jag önskar verkligen att alla runt omkring "Skråmo" dör en väldigt smärtfull död