2005-09-26, 04:27
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TutteSkinn
Fast när jag tänker efter , isåfall så måste ju han ha mitt lösenord hit till flashback för det är under 2 år som han skrivit.

Och sen står det att han reg sitt användarnamn i Jan 98 och vid den tiden va jag inte här på flashback för då visste jag nog inte änns om att internet fanns...

Jadu. Hoppas det försvinner illa kvickt iaf. Fast om ingen hört av sig på 5 år är du nog inte så attraktiv på marknaden.
Citera
2005-09-26, 04:58
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Fast när jag tänker efter , isåfall så måste ju han ha mitt lösenord hit till flashback för det är under 2 år som han skrivit.

Och sen står det att han reg sitt användarnamn i Jan 98 och vid den tiden va jag inte här på flashback för då visste jag nog inte änns om att internet fanns...

Under vilken sten bor du?
Citera
2005-09-26, 05:04
Medlem
TutteSkinns avatar
under rödasten, nä allvarligt nu får du förklara dig...
Citera
2005-09-26, 06:25
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
under rödasten, nä allvarligt nu får du förklara dig...

Hehe okej... ungefär 99-00 gick väl den där tvreklamen, mäklaren där han säger att internet inte är nåt ställe att kolla på, det är ju bara en fluga... ^^

Har svårt att förstå att man inte hört talas om internet för 6-7 år sen
Citera
2005-09-26, 06:35
Medlem
TutteSkinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subb[a]
Hehe okej... ungefär 99-00 gick väl den där tvreklamen, mäklaren där han säger att internet inte är nåt ställe att kolla på, det är ju bara en fluga... ^^

Har svårt att förstå att man inte hört talas om internet för 6-7 år sen

iofs så sa jag januari 98 och det är ju närmare 97 än 99. Kommer inte ihåg ifalll jag kom ihåg det eller inte. Men vad jag vet! så låg jag i lumpen hela 1997 och där hade vi inget internet iallafall! jag skaffade själv internet i min första lägenhet som jag flyttade till i jan 99
Citera
2005-09-26, 06:54
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
iofs så sa jag januari 98 och det är ju närmare 97 än 99. Kommer inte ihåg ifalll jag kom ihåg det eller inte. Men vad jag vet! så låg jag i lumpen hela 1997 och där hade vi inget internet iallafall! jag skaffade själv internet i min första lägenhet som jag flyttade till i jan 99

Ok ok, fan måste nästan starta en tråd om detta. Har inget distinkt minne av när internet blev, ja vad säger man... stort?

Hmm, om man skulle on-topic... kan det inte bara vara ett sammaträffande? Eller var det _exakt_ samma mailadress?
Citera
2005-09-26, 07:02
Medlem
TutteSkinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subb[a]
Ok ok, fan måste nästan starta en tråd om detta. Har inget distinkt minne av när internet blev, ja vad säger man... stort?

Hmm, om man skulle on-topic... kan det inte bara vara ett sammaträffande? Eller var det _exakt_ samma mailadress?

Japp det var exakt samma. det som är det skumma! +från samma stad +han har samma användarnamn som jag heter i förnamn...
Citera
2005-09-27, 23:09
Medlem
TutteSkinns avatar
Ingen moderator som har lust att ta bort inlägget? Som sagt så är det inte roligt att mitt namn står med i såna inlägg!!
Citera
2005-09-27, 23:54
Medlem
Baalzamons avatar
Är du en av "Tjejerna" i den här tråden?

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=35884
Citera
2005-09-28, 00:36
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ingen moderator som har lust att ta bort inlägget? Som sagt så är det inte roligt att mitt namn står med i såna inlägg!!
Har du skickat ett PM till nån av dom som är moderator i den forumdel den tråden ligger i?
Citera
2005-09-28, 15:59
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Skicka ett pm eller rapportera posten till berörd moderator så lär han titta på det, och om inlägget bryter mot någon/några regler så kommer det, med stor säkerhet att åtgärdas.

// Moderatorn
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in