Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-21, 17:43
Medlem
Den där lilla högtalaren nere i högra hörnet på skärmen har helt plötsligt försvunnit och jag vet inte hur jag ska få tillbaka den...
Då man går in på
Kontrollpanelen-->Alla objekt på Kontrollpanelen-->Ikoner i meddelandefältet-->Systemikoner som jag fick fram enkelt genom att trycka på "anpassa" under en liten flik eller vad man nu ska kalla det i högra hörnet.

Där ska man kunna stänga av/på olika systemikoner Bla "volym ikonen" som jag var på jakt efter.

Men den lyser bara svagt grått och hår inte att göra någonting med... Det händer inte heller någonting då man trycker på "återställ standardinställningar för ikoner"

Någon som varit med om detta eller vet hur man kan få fram Volymen igen nere i högra hörnet?

(kan fortfarande höja/sänka ljud, men måste då gå in via kontrollpanelen... vilket är alldeles för jobbigt för mig)
Citera
2015-01-21, 17:48
Medlem
DarknessNightmares avatar
Bredvid klockan till höger längst ned, så har du en liten pil som pekar uppåt(visa dolda ikoner) klicka där och sen anpassa, leta sen efter volym knappen och välj visa ikon och meddelanden, sen OK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in