2006-11-14, 00:21
Medlem
Greve Hamiltons avatar
Precis. Ingen som har rippat skiten? Kommer att glömma reprisen annars.
Citera
2006-11-14, 08:59
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
MagicKingdom 1: Inte så vitt jag vet, dock har jag mina misstankar om några som fick till det . Dock blev det lite dans mellan diverse människor.

smooth: Det var det de sa till oss iaf...

Trumpeter: Det var underbart att hålla nollan. Det jobbiga för mig, om det nu är så, var att just den matchen, Grunden BOIS, var den tredje matchen under hela säsongen. För om man tänker tillbaka till första matchen i serien, hade jag samma sorts flätor då, som nu. Vadå kronologi?

Aha insider information .
Undrar varför dom lägger upp det helt okronologiskt.
Citera
2006-11-14, 12:23
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Aha insider information .
Undrar varför dom lägger upp det helt okronologiskt.
Det undrar vi med ibland. Men ibland inser jag den smått genomtänkta dramaturgin som genomsyrar denna säsong, den är rätt så smart.
Citera
2006-11-14, 12:38
Medlem
Tacoritzs avatar
Tore har ju kommenterat formel 1, varit med i timeout och extra extra. När får vi se lurken1 i rappa i sing along eller sitta brevid Hoa-hoa i på spåret?
Citera
2006-11-14, 12:44
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacoritz
Tore har ju kommenterat formel 1, varit med i timeout och extra extra. När får vi se lurken1 i rappa i sing along eller sitta brevid Hoa-hoa i på spåret?
Men Tore är en skön kille med Aspergers, lurken1 är bara en irriterande gnällkärring...
Finns tillräckligt med såna i tv.
Citera
2006-11-14, 13:57
Medlem
Lurken1s avatar
Tacoritz: Inte den blekaste aning. Jag kanske skulle kunna möjligen få göra nåt sånt, om jag vore på de och raggandes såna gig, men jag orkar inte. Jag är nöjd som det är. Fast, om jag blev tillfrågad skulle jag såklart överväga erbjudandet.

666Hate: Tore har inte Aspberger, det var Expressen som grovt felciterade och drog på för stora växlar av ett uttalande av Tore. Och, om jag måste vara en gnällkärring för att snacka med folk som gnäller om mig och FCZ, må så vara, då är jag en djäfvla gnällkärring.
Citera
2006-11-18, 17:40
Awaiting Email Confirmation
Höll på att sätta groggen i halsen när man ser en gammal klasspolare i FC Z nämligen Fänrik Lundberg!
Citera
2006-11-19, 00:06
Medlem
cosmic_dancers avatar
Då Tore visar upp sig i diverse program och skryter med att han får ligga mer nu... så är risken stor att han blir en tönt istället för nörd.
Citera
2006-11-19, 10:34
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Då Tore visar upp sig i diverse program och skryter med att han får ligga mer nu... så är risken stor att han blir en tönt istället för nörd.

O andra sidan kanske han bara fått nuppa en gång sen han blev "kändis" vilket borde vara mer än tiden innan FC Z?
Citera
2006-11-19, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Tacoritz: Inte den blekaste aning. Jag kanske skulle kunna möjligen få göra nåt sånt, om jag vore på de och raggandes såna gig, men jag orkar inte. Jag är nöjd som det är. Fast, om jag blev tillfrågad skulle jag såklart överväga erbjudandet.

666Hate: Tore har inte Aspberger, det var Expressen som grovt felciterade och drog på för stora växlar av ett uttalande av Tore. Och, om jag måste vara en gnällkärring för att snacka med folk som gnäller om mig och FCZ, må så vara, då är jag en djäfvla gnällkärring.

Spelade ni in en parodi på Jagad eller? Tänker på hur trailern för dagens avsnitt ser ut.
Citera
2006-11-19, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwi
Höll på att sätta groggen i halsen när man ser en gammal klasspolare i FC Z nämligen Fänrik Lundberg!

Hade han ett tag som sergant i lumpen förra året, glömmer aldrig han under basker provet. Tjata om ruska lång och ruska kort ( grankvistar man var tvungen att ha för att släcka ev. brand) Skön dialekt alla fall, lite jobbig i längden kanske
Citera
2006-11-19, 17:50
Medlem
Lurken1s avatar
cosmic_dancer: Risken finns.

Kiwi: Sanningshalten i ditt påstående är okänt, men möjlig.

mattep74: Det får ni se...scripta fel lite varstans i filmen, glasögon som dyker upp och försvinner och så vidare...men kul var det.

Kimpen: Lundberg var en skön typ, snackade lite med honom om ledarskapets problem i militären. Det var givande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in