2005-12-31, 15:48
Medlem
Made of stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
jag skrattade hjärtligt åt när målvakten minsann berättade vilka muskler han gillar att använda. Han gillade inte att gymma.
Jag användej den häj muskeln, den som sittej ovanföj huvudet, hjänan.
Citera
2006-01-01, 16:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Jag inget annat än att hålla med dig.

inget elakt menat alltså...du är bara lite tunn...
Citera
2006-01-02, 15:27
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
inget elakt menat alltså...du är bara lite tunn...
Jag faktiskt gått upp lite i vikt...väger nu hela 71 kg
Citera
2006-01-02, 19:46
Medlem
Ärligt talat - ryckte ni upp er?

Citat:

Lurken, är det nån som seriöst har börjat träna typ jogga någorlunda regelbundet och lite styrketräning etc efter detta?

Blev ni inspirerade till "ett nytt liv" eller var allt bara en galen parantes, ett mellanspel i er ohälsosamma tillvaro?
Citera
2006-01-02, 23:01
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

så är du ca tre meter också
Citera
2006-01-03, 12:20
Medlem
Lurken1s avatar
Cyborg Baleout: Nope, fallit tillbaka i samma bekväma livsstil. Jag har gått upp i vikt tack vare ändrade lunchvanor, från baugetter till hamburgare och mer av mammas mat. Det är fett jag har fått...känner mig lite fet faktiskt...

cosmic_dancer: Nja...nästan 2 meter, jobbigt vore om jag hade varit tre meter, skulle ha slagit i ribban i målet hela tiden.
Citera
2006-01-04, 23:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Cyborg Baleout: Nope, fallit tillbaka i samma bekväma livsstil. Jag har gått upp i vikt tack vare ändrade lunchvanor, från baugetter till hamburgare och mer av mammas mat. Det är fett jag har fått...känner mig lite fet faktiskt...

cosmic_dancer: Nja...nästan 2 meter, jobbigt vore om jag hade varit tre meter, skulle ha slagit i ribban i målet hela tiden.

jaja...detaljer.
Citera
2006-01-05, 20:47
Medlem
Bluebloods avatar
Typiskt att TV-kanalerna tror att allt kommer att funka för att ett koncept gör det.
Ishockey är 100 gånger svårare än fotboll. På tio avsnitt kommer allihopa inte ens hinna lära sig åka på ett par skridskor. Hur kul blir det att titta på då? Det kommer ju aldrig bli någon match.
Citera
2006-01-05, 23:38
Medlem
lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueblood
Typiskt att TV-kanalerna tror att allt kommer att funka för att ett koncept gör det.
Ishockey är 100 gånger svårare än fotboll. På tio avsnitt kommer allihopa inte ens hinna lära sig åka på ett par skridskor. Hur kul blir det att titta på då? Det kommer ju aldrig bli någon match.

Jag är böjd att hålla med. Fotboll är så himla enkelt (nåja). När jag jobbade som apa på en fabrik och vi hade tråkigt så silvertejpade vi bara ett gäng hopknycklade papper, vips så var matchen igång. Nä, de borde fortsatt FCZ. Kanske en säsong till med samma snubbar, nu när man vet vilka de är?
Citera
2006-01-10, 15:23
Medlem
Bluebloods avatar
Lurken1: Jag undrar en sak. Fick du någon målvaktsträning? För det verkar som om du inte fick lära dig något av det mest primära för en målvakt: att gå ut och skära av vinkeln när en gubbe kommer ensam mot dig. I alla klipp som visades i TV stod du kvar på mållinjen när motståndarna kom ensamma mot dig. Det var ju bara för dem att rulla in bollen vid stolpen. Hade du gjort en utrusning hade du ju gjort det betydligt svårare för dem.
Citera
2006-01-10, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueblood
Lurken1: Jag undrar en sak. Fick du någon målvaktsträning? För det verkar som om du inte fick lära dig något av det mest primära för en målvakt: att gå ut och skära av vinkeln när en gubbe kommer ensam mot dig. I alla klipp som visades i TV stod du kvar på mållinjen när motståndarna kom ensamma mot dig. Det var ju bara för dem att rulla in bollen vid stolpen. Hade du gjort en utrusning hade du ju gjort det betydligt svårare för dem.

Han fick ju målvaktsträning av Tomas Ravelli i nåt avsnitt i början. Fast hur stor hjälp det var får nog Lurken själv svara på.
Citera
2006-01-10, 15:57
Medlem
Bluebloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toa
Han fick ju målvaktsträning av Tomas Ravelli i nåt avsnitt i början. Fast hur stor hjälp det var får nog Lurken själv svara på.
Jo, jag vet. Men där fick han väl mest lära sig "Ravelli-springa" med raka ben?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in