2014-08-04, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Fan, den måste du verkligen ta och se, den är helt underbar!

Det räcker fan inte. Den är en jävla uppenbarelse, ett bevis på vad filmkonsten är kapabel till.
Citera
2014-08-04, 16:53
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Har haft den på DVD ett bra tag. Får ta och se den i veckan.

Hoppas att du tar och gör det, trots värmen och att man inte pallar med att se så mycket film nu, men den är fruktansvärt jävla bra!

Citat:
Ursprungligen postat av McNutty
Det räcker fan inte. Den är en jävla uppenbarelse, ett bevis på vad filmkonsten är kapabel till.

Verkligen, måste fan ta och se den snart igen!
Citera
2014-08-04, 17:08
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusBeefcake
Köpte idag "The Jess Franco Collection" för 150 spänn.

Boxen innehåller: Barbed Wire Dolls, Blue Rita, Love Letters of a Portugese Nun, Ilsa the Wicked Warden, Jack the Ripper, Sexy Sisters, Love Camp och Vodoo Passion.

Väldigt nöjd med det köpet, mycket film och naket för pengarna.
Oj de var ett bra pris! Antar att de var Gold Collection boxen med de 8 oklippta rullarna?

Själv äger jag Anchor Bays 15-films box, dock är 3 av dem klippta vilket tar bort en del av värdet på hela boxen i min mening..
Citera
2014-08-04, 17:17
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Oj de var ett bra pris! Antar att de var Gold Collection boxen med de 8 oklippta rullarna?

Själv äger jag Anchor Bays 15-films box, dock är 3 av dem klippta vilket tar bort en del av värdet på hela boxen i min mening..

Ja jag tyckte det också, var av en nära vän som hade två stycken av dem, så jag fick det till kompis pris, eller ja. 100 spänn och ett par brooklyn lager, så det var ju inte exakt 150 kr heller, men avrunda dit hehe

Om det är Gold Collection vet jag inte, står bara "The Jess Franco Collection" på den, men det är en guldkant längt upp så är väl den? Här har du länk: http://film.thedigitalfix.com/content/id/12729/the-jess-franco-collection-in-october.html

Det är också Anchor Bay, gillar dem. Bra kvalitè och de har aldrig gjort mig besvikna med sina släpp. Hörde på ett annat forum att det kan vara klippta versioner vilket gjorde mig extrem ledsen, men om det är som du säger oklippt så är det ju verkligen guld! (pun intended)

Ja, klippta filmer är verkligen satans påfund.
Citera
2014-08-04, 18:10
Medlem
Rebali179s avatar
Twin Peaks: The Entire Mystery Blu-ray
Äntligen så har den kommit
Citera
2014-08-04, 18:11
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusBeefcake
Köpte idag "The Jess Franco Collection" för 150 spänn.

Minns i tonåren då den och DVD var någorlunda nytt att jag suktade efter den på Discshop, men då kostade den drygt 800kr så blev aldrig ett köp, men gillar väl enbart Ilsa - The Wicked Warden av honom.
Citera
2014-08-04, 18:51
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Jag har faktiskt inte sett en enda Ilsa-film än. Trots att jag har Ilsa-boxen liggandes någonstans här hemma. De enda sleaze-filmerna jag har sett är: SS Lager 5, The Candy Snatchers och Thriller - En grym film. Vet egentligen inte om jag är så sugen på att se mer då betygsfördelningen är 2, 2, 3 respektive. Men kände bara att jag ville ha boxen och Ilsa-filmerna känns ju också som "måsten"
Citera
2014-08-04, 18:52
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Twin Peaks: The Entire Mystery Blu-ray
Äntligen så har den kommit

Fan vad härligt!
Citera
2014-08-04, 19:30
Medlem
Raudsepps avatar
Köpte The Plague Dogs på Röda Korset idag för 20 kr, dock är det den klippta versionen.
Citera
2014-08-05, 02:21
Medlem
shitlists avatar
Har varit lite dålig med att uppdatera men är på andra sidan jorden atm, har dock hittat några fina filmer här också!
In The Mouth Of Madness (bluray)
Westworld
My Bloody Valentine (originalet)
Trading Places
Bela Lugosi Collection
Willy Wonka & The Chocolate Factory
+ ett par säsonger It's Always Sunny In Philadelphia.
Citera
2014-08-05, 13:09
Bannlyst
Jag var på second hand igår och köpte 3 DVD filmer för endast 30 kr.

Revolver (2005)
Evil Dead 2 (1987)
Romper Stomper (1992)
Senast redigerad av Satanum 2014-08-05 kl. 13:19.
Citera
2014-08-05, 19:33
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satanum
Jag var på second hand igår och köpte 3 DVD filmer för endast 30 kr.

Revolver (2005)
Evil Dead 2 (1987)
Romper Stomper (1992)
Bra val där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här