2011-12-30, 16:51
Medlem
Impulsköpte den australienska utgåvan av ozploitationfilmen Mad Dog Morgan (1976) på DVD imorse. Ser verkligen fram emot en skäggig Dennis Hopper i hatt och med pickadoller.
Citera
2011-12-30, 17:30
Medlem
Lotsos avatar
Fyfan det var längesedan man köpte film får nästan ångest att jag inte har köpt på länge (oh heregud det lät inte normalt)

I alla fall var på Väla idag och köpte 2st Blu-Ray

Monsieur Verdoux (1947) & Léon (1994)

Sammanlagt: 200kr
Citera
2011-12-30, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotso
Fyfan det var längesedan man köpte film får nästan ångest att jag inte har köpt på länge (oh heregud det lät inte normalt)

Haha, för mig låter det hur normalt som helst. Ångest är ett vanligt avtändningssymtom efter missbruk. Ska jag vara ärlig tar jag mig hellre en till Tramadol AT än en DVD AT. För några dagar sedan lovade jag mig själv att inte köpa mer på nån månad eller så. Efter det löftet har jag säkert lyckats beställa ett tiotal filmer till. Vågar inte lista allt jag köper
Citera
2011-12-30, 19:45
Avslutad
Braveheart för en väldigt billig slant. Ett riktigt impulsköp. Bra film - men vafan jag har sett rullen lite väl många gånger vid det här laget. Braveheart kommer troligtvis bli en av många inplastade filmer i hyllan som aldrig kommer bli öppnade. Dagens i-landsproblem.

Köpte även Sökarna för någon vecka sedan. Sjukt rolig film.
Citera
2011-12-31, 06:16
Medlem
PetaNs avatar
Beck 1-24
Kill Bill 1+2
Saw
Joint Security Area

Beck-filmerna hade jag inte tänkt att köpa från början men de kostade 10 spänn styck, det var svårt att tacka nej till det för mig iaf.
Citera
2011-12-31, 10:19
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitiv86

För att vara lite on topic:
Uppgraderade I am legend till Blu-Ray, inköpt på Amazon.

Tackar för tipset med Horrormovieempire.com.
8,5$ för samtliga Blue Undergrounds titlar på DVD är nästan kriminellt billigt, så jag la en order.

Baba Yaga
The Big Racket
Cannibal Man
Contraband
Daughters Of Darkness
Revolver
Short Night of the Glass Dolls
Zombie

496 kronor totalt. Frakten var gratis.

Som en intressant jämförelse så hade det kostat 508 kronor att bara köpa Daughters Of Darkness och Baba Yaga på SubDVD. Hade de haft alla titlar inne så skulle säkerligen samma beställning kostat 2500 kronor. SubDVD är utan tvekan ett lurendrejarföretag i ordets rätta bemärkelse.
Citera
2011-12-31, 12:30
Medlem
fergusons avatar
Amazon.co.uk

Terminator 2 - Skynet Edition (Blu-ray)

Amazon.de

Running Man (Blu-ray)

Inte många Arnold kvar att köpa nu :-P

Ganska nyfiken på att se hur kvalitén är på Running man
Citera
2012-01-01, 03:06
Medlem
StefPhoenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReturnToZero
Haha, för mig låter det hur normalt som helst. Ångest är ett vanligt avtändningssymtom efter missbruk. Ska jag vara ärlig tar jag mig hellre en till Tramadol AT än en DVD AT. För några dagar sedan lovade jag mig själv att inte köpa mer på nån månad eller så. Efter det löftet har jag säkert lyckats beställa ett tiotal filmer till. Vågar inte lista allt jag köper
Känner igen mig. Jag har ju faktiskt inte plats längre utan har fått lägga filmer bredvid videospelen men ändå fortsätter jag köpa.

Själv fick jag idag en försenad julklapp av lillsyrran:

Goosebumps (Kalla kårar) som jag kollade mycket på när jag var barn och det gick på Fox Kids.
Citera
2012-01-01, 03:21
Medlem
kirrem4ns avatar
Måste vara Johan Falk filmerna!
Citera
2012-01-01, 19:33
Medlem
PetaNs avatar
The Chaser

Fick tag på den koreanska utgåvan billigt, rekommenderas att se om man inte har gjort det.
Citera
2012-01-04, 00:50
Medlem
Rokushikis avatar
Senaste filmerna jag köpte var Big Trouble in Little China samt Monthy Python & the Holy Grail!
Citera
2012-01-04, 04:34
Medlem
ZlatanManias avatar
Kan ha varit senaste Zorro filmen med Antonio Banderas.. Och den kom ut 2005 sedan så har jag inte slösat en krona (tror jag) på att köpa en film.. Det är ju bara att ladda ner?

Varför slösa pengar när man kan se det gratis liksom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in