Impulsköpte den australienska utgåvan av ozploitationfilmen Mad Dog Morgan (1976) på DVD imorse. Ser verkligen fram emot en skäggig Dennis Hopper i hatt och med pickadoller.
Fyfan det var längesedan man köpte film får nästan ångest att jag inte har köpt på länge (oh heregud det lät inte normalt)
Haha, för mig låter det hur normalt som helst. Ångest är ett vanligt avtändningssymtom efter missbruk. Ska jag vara ärlig tar jag mig hellre en till Tramadol AT än en DVD AT. För några dagar sedan lovade jag mig själv att inte köpa mer på nån månad eller så. Efter det löftet har jag säkert lyckats beställa ett tiotal filmer till. Vågar inte lista allt jag köper
Braveheart för en väldigt billig slant. Ett riktigt impulsköp. Bra film - men vafan jag har sett rullen lite väl många gånger vid det här laget. Braveheart kommer troligtvis bli en av många inplastade filmer i hyllan som aldrig kommer bli öppnade. Dagens i-landsproblem.
Köpte även Sökarna för någon vecka sedan. Sjukt rolig film.
HorrorMovieEmpire, dom kör rea på alla BU-titlar även om priset ligger någon dollar högre nu. Känns dock okej då flera titlar ligger över $25 på Amazon.
Finns dessutom koder för 10% i rabatt (vilken jag använde) om man googlar.
För att vara lite on topic:
Uppgraderade I am legend till Blu-Ray, inköpt på Amazon.
Tackar för tipset med Horrormovieempire.com.
8,5$ för samtliga Blue Undergrounds titlar på DVD är nästan kriminellt billigt, så jag la en order.
Baba Yaga
The Big Racket
Cannibal Man
Contraband
Daughters Of Darkness
Revolver
Short Night of the Glass Dolls
Zombie
496 kronor totalt. Frakten var gratis.
Som en intressant jämförelse så hade det kostat 508 kronor att bara köpa Daughters Of Darkness och Baba Yaga på SubDVD. Hade de haft alla titlar inne så skulle säkerligen samma beställning kostat 2500 kronor. SubDVD är utan tvekan ett lurendrejarföretag i ordets rätta bemärkelse.
Haha, för mig låter det hur normalt som helst. Ångest är ett vanligt avtändningssymtom efter missbruk. Ska jag vara ärlig tar jag mig hellre en till Tramadol AT än en DVD AT. För några dagar sedan lovade jag mig själv att inte köpa mer på nån månad eller så. Efter det löftet har jag säkert lyckats beställa ett tiotal filmer till. Vågar inte lista allt jag köper
Känner igen mig. Jag har ju faktiskt inte plats längre utan har fått lägga filmer bredvid videospelen men ändå fortsätter jag köpa.
Själv fick jag idag en försenad julklapp av lillsyrran:
Goosebumps (Kalla kårar) som jag kollade mycket på när jag var barn och det gick på Fox Kids.
Kan ha varit senaste Zorro filmen med Antonio Banderas.. Och den kom ut 2005 sedan så har jag inte slösat en krona (tror jag) på att köpa en film.. Det är ju bara att ladda ner?
Varför slösa pengar när man kan se det gratis liksom?