2022-09-06, 11:27
Medlem
Beställde The Lost Weekend(Masters Of Cinema) från Amazon för 115 kr häromdan.
Kul med en Eureka till i hyllan.
Citera
2022-09-06, 14:13
Avslutad
Fick nyss vs-rullarna. Beställde 11 fick 10.
:facepalm:
Förbaskade e-handel. Det var bättre förr.
Citera
2022-09-06, 18:05
Avslutad
En olycka kommer sällan ensam. När jag väl valt en film och stoppat in den så vägrar den gå vidare till menyn. Det är en loop med 1. Vinegar Syndrome och att de har kodat blurayn med Region A. 2. Vinegar Syndrome-titeln. 3. Det vanliga med att man inte ska visa filmen hur som helst och att piratkopiering kan medföra böter på 250 000 usd. 4. Att åsikterna som speglas inte nödvändigtvis är Vinegar Syndromes. Sedan gick loopen konstant.

Kom vidare genom att trycka på någon obskyr titelknapp. De verkar har skickat ett måndagsexemplar. Synd.
Citera
2022-09-07, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Fick nyss vs-rullarna. Beställde 11 fick 10.
:facepalm:
Förbaskade e-handel. Det var bättre förr.

Vilken film saknades?
VS har bra customer support.
Hör av dig till dom så fixar dom nog det där.
Citera
2022-09-07, 06:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Vilken film saknades?

Skönt att veta, har mailat och väntar på svar.
Hollywood Horror House.
Köpte för övrigt en porrfilm till av de jag beställde - oaktsamt. Verkar som även Champagne and bullets, trots sin titel, också är pörr.
Citera
2022-09-07, 16:52
Avslutad
Citat:
Vilken film saknades?

Fick svar nu drygt 26 timmar senare, så det får väl ses som godkänt. De skulle skicka filmen samt erbjöd sig att skicka filmen som meny-strulade. Jag nöjde mig med den saknade filmen.
Citera
2022-09-09, 08:13
Medlem
Kollade trailern för Champagne And Bullets.
Ser ju helt fantastisk ut!
Trist att den är slutsåld.
Citera
2022-09-09, 12:39
Avslutad
Citat:
Kollade trailern för Champagne And Bullets.
Ser ju helt fantastisk ut!
Trist att den är slutsåld.

Ja, du får hänga med i svängarna och se hur vi blodtörstiga hajar gör. Så fort antalet går ner är man där som en brunstig get.

Ska f.ö. ge bort min kopia av Debbie Does Dallas till en kollega. Han ville skänka mig en brasilianska som byteshandel, men hon var lite för fet för ett fuck. Tyvärr ska han inte se filmen utan enbart ha den som en kul prydnad på tv-bordet. Själv orkade jag med ca 35 min innan jag insåg det uppenbara - att det var en porrfilm! Var varken speciellt uppkåtande eller underhållande, men hon hade fina stora bröst.
Citera
2022-09-09, 17:40
Medlem
Geomeisters avatar
Förr brukade vanliga butiker sälja DVD/Blu-Ray. Detta har gått från något vanligt till något ovanligt, men det finns. Det gällde tre för 99 kronor. Nu är det ofta nyare filmer, 2 för 99 kronor. Vilka vanliga butiker kring Stockholm t.ex. ICA, Coop, Willys eller vad som säljer DVD eller Blu-Ray idag?

Jag vet att Coop Fridhemsplan gör detta, men verkar vara sega på att köpa in alternativt redo att överge konceptet. Även Willys Heron City har ett oväntat "stort" sortiment.

Vilka andra gör detta?
Citera
2022-09-09, 17:41
Medlem
grungewhores avatar
Sista jag någonsin köpte var Seinfeldboxen. Det var kanske ett år innan Netflix köpte serien, men jag är ändå glad att jag gjorde det!
Citera
2022-09-09, 21:36
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Förr brukade vanliga butiker sälja DVD/Blu-Ray. Detta har gått från något vanligt till något ovanligt, men det finns. Det gällde tre för 99 kronor. Nu är det ofta nyare filmer, 2 för 99 kronor. Vilka vanliga butiker kring Stockholm t.ex. ICA, Coop, Willys eller vad som säljer DVD eller Blu-Ray idag?

Jag vet att Coop Fridhemsplan gör detta, men verkar vara sega på att köpa in alternativt redo att överge konceptet. Även Willys Heron City har ett oväntat "stort" sortiment.

Vilka andra gör detta?

Det händer även om mina lokala butiker lagt av med konceptet. 99% av filmerna är sådant som jag aldrig skulle vilja ha i bokhyllan, men då och då dyker det upp någon klassiker eller annat oväntat. Southern Comfort (1981) på DVD var lite otippat att man skulle hitta bland dessa filmer.
Citera
2022-09-09, 21:37
Medlem
U-571 (BluRay)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här