2015-01-10, 02:23
Medlem
supreme100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studentnissen
Nä, inte vid judisk butiken. Står dessutom tydligt RAID på deras västar.
Självklart -sorry. Trodde du syftade på flygplanskapningen. My bad! Det är jag som är ute och snurrar OT.
Citera
2015-01-10, 02:30
Medlem
Själv är jag övertygad om att kvinnan aldrig var där. Inga gisslan har mig veterligen sagt något om en kvinna, inga har rapporterat om en sådan varken nu eller då - hon är någon annanstans.
Citera
2015-01-10, 02:31
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mauvais
Sticker ut nacken här och påstår: att jag är ganska säker på att Hayat är tjejen i vit kortärmad kofta! och jag är ju på Flashback så jag kan säga att jag är lika säker på att de har tagit henne!

Nä, jag vidhåller att det är hon här, med ett främmande barn i sin famn. Tror att hon alltså är på fri fot.
http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/worldnews/11336860/Astonishing-pictures-emerge-of-hostages-being-freed-at-end-of-Paris-siege.html?frame=3160326
Citera
2015-01-10, 02:32
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Själv är jag övertygad om att kvinnan aldrig var där. Inga gisslan har mig veterligen sagt något om en kvinna, inga har rapporterat om en sådan varken nu eller då - hon är någon annanstans.

Hoppas du har rätt. Och att hon inte deltog i vansinnet alls.
Citera
2015-01-10, 02:33
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Nä, jag vidhåller att det är hon här, med ett främmande barn i sin famn. Tror att hon alltså är på fri fot.
http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/worldnews/11336860/Astonishing-pictures-emerge-of-hostages-being-freed-at-end-of-Paris-siege.html?frame=3160326

Tjaa, ungen ser ju rätt avvisande ut iaf...
Citera
2015-01-10, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mauvais
Sticker ut nacken här och påstår: att jag är ganska säker på att Hayat är tjejen i vit kortärmad kofta! och jag är ju på Flashback så jag kan säga att jag är lika säker på att de har tagit henne!

I så fall borde hon vara gripen vid det här laget. Polisen ser ju ut att ha ganska bra koll på läget och lär nog inte släppa iväg några av de fritagna innan de identifierade är och förhörda. Dessutom borde hon, om hon varit där, snabbt ha avslöjats av de andra i gisslan.

Jag tror snarare på att hon aldrig satte sin fot i livsmedelsbutiken. Ryktena att hon eller ytterligare en gärningsman ska ha förekommit är nog bara inbillning från nått vittne. Det snarare regel än undantag att det ryktas om flera gärningsmän vid såna här typer av incidenter för att senare visa sig vara en ensam gärningsman.
Senast redigerad av mandelkaka 2015-01-10 kl. 02:36.
Citera
2015-01-10, 02:43
Medlem
supreme100s avatar
Citat:

Har bott i frankrike och kan informera om att den efterlysta kvinnan ser väldigt mycket ut som "Mlle Toulemonde" (oerhört genomsnittligt "fransk tjej-utseende"). Liknar många jag har träffat.
Citera
2015-01-10, 02:49
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandelkaka
... Polisen ser ju ut att ha ganska bra koll på läget och lär nog inte släppa iväg några av de fritagna innan de identifierade är och förhörda. (...)

Men det är polisen själv som påstår att hon troligen undkom i samband med fritagningen. Sån koll hade de alltså på läget
Citera
2015-01-10, 02:55
Medlem
Citat:
Men det är polisen själv som påstår att hon troligen undkom i samband med fritagningen. Sån koll hade de alltså på läget
Det har det inte sagt, vardå i så fall?
Citera
2015-01-10, 02:56
Medlem
Citat:

Källa på det? Har sett nått om att polisen gått ut med det. Bara lösa rykten i skvalmerblaskorna...
Citera
2015-01-10, 03:04
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandelkaka
Källa på det? Har sett nått om att polisen gått ut med det. Bara lösa rykten i skvalmerblaskorna...

Jag kan inte värdera källan, men de här är de enda som går in på just det:

http://www.mediaite.com/uncategorized/how-did-the-suspected-female-terrorist-escape-the-kosher-market/
Citera
2015-01-10, 03:25
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Jag kan inte värdera källan, men de här är de enda som går in på just det:

http://www.mediaite.com/uncategorized/how-did-the-suspected-female-terrorist-escape-the-kosher-market/

Tja, varför inte. Många likheter - jämför var pannfästet sitter. Har högt pannfäste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in