Flashback bygger pepparkakshus!
2015-01-07, 12:46
Medlem
Är det inte väldigt dåligt att Madeleines playboy kille inte har lyckats lära sig någon som helst svenska?
Citera
2015-01-07, 13:49
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Är det inte väldigt dåligt att Madeleines playboy kille inte har lyckats lära sig någon som helst svenska?
Han skiter väl helt enkelt i det. Finns inga formella krav på honom att kunna det.
Citera
2015-01-07, 16:15
Medlem
Calapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Språkbegåvningen Silvia visade nyss upp ett polskt uttal när hon pratade engelska i Central Park.

Hon läste innantill när hon höll tal. Vilken amatör. Familjen Begåvningsreserven.
Citera
2016-01-07, 00:27
Medlem
Ingen annan än jag som funderade på om prinsessan Sofia hade en prilla under läppen i inslaget med de där Playground-barnen?
Citera
2019-12-22, 10:31
Medlem
Jag tittade precis på 2019s "Kungafamiljen" och tyckte att det var långtråkigt. Jag saknade vildhjärnan, Leonore och jag saknade Chris... Att nog var det klokt av Kungen att utesluta Sofias avkommor men Madeleines äldsta dotter borde fått vara med för underhållningens skull. Nu är Kungafamiljen bara tråkiga, även om Victoria verkade ovanligt pigg och glad.
Citera
2019-12-25, 22:26
Medlem
Nu har jag sett 4:ans version, som heter "Kungahuset 2019" och det var faktiskt mycket roligare än svt`s. Leonore var inte med här heller, men lite att jag blev fundersam över att MAN KAN TYCKA eller TRO att svt skulle på något vis ha rätt till godbitarna, men så blir det tv4 som gör det bättre och roligare programmet... Det var som att alla bjöd till mer och även om man inte fick se Leonore så fick man se de andra "kungaBARNEN".
Citera
2019-12-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Nu har jag sett 4:ans version, som heter "Kungahuset 2019" och det var faktiskt mycket roligare än svt`s. Leonore var inte med här heller, men lite att jag blev fundersam över att MAN KAN TYCKA eller TRO att svt skulle på något vis ha rätt till godbitarna, men så blir det tv4 som gör det bättre och roligare programmet... Det var som att alla bjöd till mer och även om man inte fick se Leonore så fick man se de andra "kungaBARNEN".

SvTs version var ovanligt tråkig och dessutom bara om det de sysslat med utomlands
Citera
2019-12-28, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
SvTs version var ovanligt tråkig och dessutom bara om det de sysslat med utomlands
Ja, på tv4 var det också en del från utomlands men även det var underhållande och intressant att se hur man i ett land lyckades lägga in motion över allt som en naturlig del i deras vardag.
Citera
2021-12-23, 14:41
Medlem
Året med Kungafamiljen ligger ute på SVT play (2021)

Men "Prinsessan" Madeleine höll sig undan

59 Minuter https://www.svtplay.se/video/33429602/aret-med-kungafamiljen-2021
Citera
2022-12-20, 15:41
Medlem
Så var det dags igen, ända nyheten är väl att Chris är med och Madeleine med sin överklassbrytning.
https://svtplay.se/video/KnDk716/aret-med-kungafamiljen-2022
Citera
2022-12-22, 01:25
Medlem
FuckSwedens avatar
Vad snygga Estelle och Oscar är! Wooow...

Men det jag stör mig på, är tronföljden. Om Victoria dör så går den över till hennes barn, och inte Carl Philip?
Citera
2022-12-22, 10:23
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Vad snygga Estelle och Oscar är! Wooow...

Men det jag stör mig på, är tronföljden. Om Victoria dör så går den över till hennes barn, och inte Carl Philip?
Ja det är väl tur det. Prins Carl Philip är ju verkligen inte den skarpaste kniven i lådan så det är tur att han och hans barn befinner sig en bra bit från tronföljden. Ännu värre hade det ju varit med Madde och hennes barn så det är bra att de håller sig undan så mycket de kan.

Victoria är ju den klart vettigaste av kungabarnen så tronföljden lär väl vara OK åtminstone de närmaste 50 åren. När det gäller Estelle är hon lite för ung för att man skall kunna ge något omdöme men hon har i alla fall inte gjort bort sig än så det får väl ses som positivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in