2016-09-29, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Tompa?

Vi åkert vart? Vem betalar för vad? Nu får du svara på det här.

Självklart är det bäst för Sverige om Trump vinner. Du verkar vara galen.

Du är galen som tror Trump vinner. Jag menar, än fast han är populärast av dem två kandidaterna, drar mest folk, drar åt sig mest uppmärksamhet osv, så leder hon oavsett om hon gör bort sig fullständigt eller inte.

Pollarna verkar inte ändras något oavsett vad som än händer.
Citera
2016-09-29, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du är galen som tror Trump vinner. Jag menar, än fast han är populärast av dem två kandidaterna, drar mest folk, drar åt sig mest uppmärksamhet osv, så leder hon oavsett om hon gör bort sig fullständigt eller inte.

Pollarna verkar inte ändras något oavsett vad som än händer.

"Poll"-hund eller ej, nu är det dags för dig att sluta ta dessa "polls" så stort allvar.

Jag noterar att du inte svarar på det jag frågar dig.
Citera
2016-09-29, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
Det är tyvärr nyttiga idioter som du som Clinton skrattar åt dagen efter valdagen.
Anser du att en president som sätter sin egen plånbok före sitt land är lämplig som president?
Några klyschor om allas lika värde eller liknande och din röst är klar.

Önskar dig allt gott.

Menar du att Clinton drar in mer pengar än Trump? Ilskan mot de eventuella förtjänster Clinton har haft genom Clinton foundation borde väl vara en fis i havet mot vad Trump kommer tjäna på sitt företag. Eller försvinner jävet med hans barn som företagsledare?
Citera
2016-09-29, 12:15
Avslutad
Citat:
"Poll"-hund eller ej, nu är det dags för dig att sluta ta dessa "polls" så stort allvar.

Jag noterar att du inte svarar på det jag frågar dig.

Jag må vara en pollhund men jag har faktiskt rätt. Jag tycker det också är skumt att efter Cruz stöttade Trump så ökade Clinton.

Oavsett vad som än händer - bra eller dåligt - så ökar Clinton.

Skriv om frågan.
Citera
2016-09-29, 13:55
Medlem
Citat:
Jag må vara en pollhund men jag har faktiskt rätt. Jag tycker det också är skumt att efter Cruz stöttade Trump så ökade Clinton.

Men, Tompa...

Med tanke på hur mycket rena felaktigheter du bara sprutar ur dig hela tiden så blir det knepigt för dig att sitta och säga att du har rätt. Detta utan motivering dessutom.

Sambandet du tror dig ha hittat mellan Cruz och "pollsen" existerar inte. Det är bara nåt du fått för dig eftersom du är "poll"-hund. Cruz påverkan kan bara vara extremt liten och detta påverkar inte "polls" över huvud taget. Det är inga CruzBots som röstar Clinton ändå.

Citat:
Oavsett vad som än händer - bra eller dåligt - så ökar Clinton.

Detta enligt din läsning av dina köra "polls". Pollsen är rena skämtet och har varit så ett bra tag.

Citat:
Skriv om frågan.

Du påstod att det vore bättre för Sverige om Clinton vann. Naturligtvis utan motivering. Du sade något om att "vi" (?) åker "dit" (?) och får gratis utbildning som någon(?) betalar??

Jag undrade vad du pratar om.
Citera
2016-09-29, 14:01
Avslutad
Citat:
Men, Tompa...

Med tanke på hur mycket rena felaktigheter du bara sprutar ur dig hela tiden så blir det knepigt för dig att sitta och säga att du har rätt. Detta utan motivering dessutom.

Sambandet du tror dig ha hittat mellan Cruz och "pollsen" existerar inte. Det är bara nåt du fått för dig eftersom du är "poll"-hund. Cruz påverkan kan bara vara extremt liten och detta påverkar inte "polls" över huvud taget. Det är inga CruzBots som röstar Clinton ändå.

Detta enligt din läsning av dina köra "polls". Pollsen är rena skämtet och har varit så ett bra tag.

Men förklara VARFÖR Clinton leder i undersökningarna då?

Citat:
Du påstod att det vore bättre för Sverige om Clinton vann. Naturligtvis utan motivering. Du sade något om att "vi" (?) åker "dit" (?) och får gratis utbildning som någon(?) betalar??

Jag undrade vad du pratar om.

Om man tänker som en parasit så är Clinton bra. Jordens befolkning vill ta del av USA's välfärd bekostnad på lokalborna. USA betalar helt enkelt = Clinton.

Men jag ser hellre att Trump vinner = Politiskt korrekthet bryts ned vilket är viktigare.
Citera
2016-09-29, 14:17
Medlem
Citat:
Men förklara VARFÖR Clinton leder i undersökningarna då?

Här har du ett (1) exempel.
https://theconservativetreehouse.com/2016/09/25/abc-wapo-push-out-ridiculous-d10-national-media-poll-on-eve-of-debate/

Problemet, Tompa, är att du faktiskt inte vet vad en poll är för något.
Citera
2016-09-29, 17:02
Medlem
verkar rätt troligt att clinton kommer att vinna nu eller? iom att trump inte har gått framåt efter debatten utan faktiskt backar i colorado, pennsylvania, florida och andra viktiga delstater. det var här det skulle vända om det skulle vända.
Citera
2016-09-29, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsaritsan
verkar rätt troligt att clinton kommer att vinna nu eller?

Nej.

Citat:
iom att trump inte har gått framåt efter debatten utan faktiskt backar i colorado, pennsylvania, florida och andra viktiga delstater. det var här det skulle vända om det skulle vända.

Vända?

Har har vi en kombination av "poll"-hund och debatt-clown. Utgår man från felaktiga premisser: att inte veta vad en "poll" är och att intala sig att debatterna är viktiga - då blir resultatet av resonemangen därefter.
Citera
2016-09-29, 17:09
Medlem
Citat:
Har har vi en kombination av "poll"-hund och debatt-clown. Utgår man från felaktiga premisser: att inte veta vad en "poll" är och att intala sig att debatterna är viktiga - då blir resultatet av resonemangen därefter.
jag vet vad en opinionsundersökning är. vet du?

olika debatter är olika viktiga förstås. denna debatt hade en väldigt stor publik i kombination med att det var första gången som många såg trump in action på riktigt.
Citera
2016-09-29, 17:16
Medlem
Citat:
jag vet vad en opinionsundersökning är.

Berätta.
Citera
2016-09-29, 17:22
Medlem
Citat:
Berätta.
nä. finns ingen anledning. jag vill hellre att folk reflekterar kring min fråga längre upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in