2014-12-29, 05:12
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedidja1
Grejen är den att Illuminati är religionsmotståndare så dom vill nog inte se ett nytt tempel NWO arna däremot vill ha en enda stor världsreligion säkerligen JudaismZionismen det att vara.Och hos frimurarna så råder det väl delade meningar om detta då de enlgt egen utsaga har kristendomsläran som grund i sin lära. Och delar inte sin mening i att tillhöra något Judiskt eftersom att det inte går att mixa olja och vatten (Judaism/Kristenhet).
D

Du borde läsa mer om Illuminati eftersom du verkar ha någon egen teori just nu. NWO, Illuminati, frimurarna, Jesuiterna, "Kazhar Judarna" är samma sida av myntet.
Du påstår att Frimurarna är kristna vilket är helt fel när de når 33graden o byter förening. Frimurarna har Solomon och Solomons tempel som sina influenser. De är även influerade av babylonien och Egyptens hemliga traditioner o religioner. De är definitivt Luciferiska.

Om du vill lära dig äkta Illuminati och NWO ideologi måste du gå tillbaks några år för de som styr det idag jobbar för Illuminati; Alex Jones, David Icke etc

Äkta menar jag med sådana som William Cooper som dog för sin ideologi.

De vill ha Solomons tempel på plats!
Citera
2014-12-29, 05:45
Medlem
jedidja1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologist
Du borde läsa mer om Illuminati eftersom du verkar ha någon egen teori just nu. NWO, Illuminati, frimurarna, Jesuiterna, "Kazhar Judarna" är samma sida av myntet.
Du påstår att Frimurarna är kristna vilket är helt fel när de når 33graden o byter förening. Frimurarna har Solomon och Solomons tempel som sina influenser. De är även influerade av babylonien och Egyptens hemliga traditioner o religioner. De är definitivt Luciferiska.

Om du vill lära dig äkta Illuminati och NWO ideologi måste du gå tillbaks några år för de som styr det idag jobbar för Illuminati; Alex Jones, David Icke etc

Äkta menar jag med sådana som William Cooper som dog för sin ideologi.

De vill ha Solomons tempel på plats!

Det är väl du som ska ta dig en tankeställare Illuminati Har inget med någon Religionslära att göra. Och speciellt inte i hop med NWO Eller övriga slutna sällskap de är emot Religioner och Aristokratin. Och att David Icke skulle vara Illuminati är ju helt befängt, han håller ju seminarier om dem och han är emot dem. Det finns hur mycket material på Youtube om detta och där kan förkovra dig när det gäller Frimureriet och deras lära som innehåller "Kristendomsläran" inte hos exakt alla men näst intillSo Wakie wakie
Citera
2014-12-29, 10:28
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedidja1
Det är väl du som ska ta dig en tankeställare Illuminati Har inget med någon Religionslära att göra. Och speciellt inte i hop med NWO Eller övriga slutna sällskap de är emot Religioner och Aristokratin. Och att David Icke skulle vara Illuminati är ju helt befängt, han håller ju seminarier om dem och han är emot dem. Det finns hur mycket material på Youtube om detta och där kan förkovra dig när det gäller Frimureriet och deras lära som innehåller "Kristendomsläran" inte hos exakt alla men näst intillSo Wakie wakie

Snälla pojk, jag tror inte du nått åldersgränsen som finns på FB. Det kallas kontrollerad opposition och du är allmänt naiv.
Citera
2014-12-30, 06:13
Medlem
jedidja1s avatar
[quote=Apologist|51655808] Snälla pojk, jag tror inte du nått åldersgränsen som finns på FB. Det kallas kontrollerad opposition och du är allmänt naiv.[/QUOTE

Hmmhmm nu har ju inte min ålder att göra med detta men jag är närmare femtio hur är det själv??? det brukar ju heta man känner andra genom sig själv. Så kliv ur psykosen och ta reda på fakta i ställlet för attt bara svammla en massa som inte stämmer.

Ha de
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in