2005-09-20, 18:32
Bannlyst
Jo jag undrar bara om det är nån som vet om nått billigr hotell/vandrarhem i Stockholm.
Citera
2005-09-20, 22:52
Medlem
Vardons avatar
Tips från aftonbladet:

http://www.aftonbladet.se/vss/resor/story/0,2789,492742,00.html

Hotell Forumula 1 är väl billigt, ungefär 3 00 kr / natt för 1-3 personer, men ligger väl lite avsides kanske, nånstans efter E4, har för mig söder om Essingeöarna, kanske nån stockholmsbo kan upplysa mer bestämt...
Citera
2005-09-20, 22:54
Bannlyst
Tackar för tipset. Ska genast kollas upp.
Citera
2005-09-20, 23:01
Medlem
Katarsiss avatar
Fridhemsplans vandrarhem är klart bäst! Gratis internet i foajén, TV på rummet, stora, fräscha rum och bra toaletter och duschar. Det finns kylskåp att ha egen frukost i (billigt) och en rökkupe inomhus. Dessutom är personalen vanvettigt trevlig.
Bodde på olika vandrarhem i ett halvår och Fridhemsplan är bäst.

Alla vandrarhem har liknande priser, så du tjänar in eventuella extra kronor på resorna eftersom du befinner dig mitt i Sthlm.
Citera
2005-09-20, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Fridhemsplans vandrarhem är klart bäst! Gratis internet i foajén, TV på rummet, stora, fräscha rum och bra toaletter och duschar. Det finns kylskåp att ha egen frukost i (billigt) och en rökkupe inomhus. Dessutom är personalen vanvettigt trevlig.
Bodde på olika vandrarhem i ett halvår och Fridhemsplan är bäst.

Alla vandrarhem har liknande priser, så du tjänar in eventuella extra kronor på resorna eftersom du befinner dig mitt i Sthlm.

Oki det låter ju som ett vettigt ställe. Men förvisso internet uppkoppling och kyll kvittar för det är min syster som ska i väg och då bara en natt. Jag skäms nästan lite att säga det men (hon ska ditt och titta på bsb )
Citera
2005-09-20, 23:30
Medlem
Levi-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Uriel-
Oki det låter ju som ett vettigt ställe. Men förvisso internet uppkoppling och kyll kvittar för det är min syster som ska i väg och då bara en natt. Jag skäms nästan lite att säga det men (hon ska ditt och titta på bsb )
Då får hon väl sova på grabbarnas hotell!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in