Man sitter i soffan, peppad till tusen att vinna någon miljon eller bil. Man är ALLTID 1 siffra ifrån, och man blir lika frustrerad varje gång man hör "bingo" efter den sista siffran blivit utropad. Liksom slänger ifrån sig lotten, och kastar sig tillbaka i soffan, då man suttit framåtlutad av ren förhoppning på vinst tidigare.
Det är ju riggat så, även om du är 1 plupp ifrån så är kanske chansen att få den sista pluppen på dom 0,01%.
Säkert är det så. Jag fattar egentligen inte varför jag hoppas öht. En gång i tiden satte jag bingo och ringde in säkerligen 30-40 ggr utan att komma fram, kostade mig 400 kr och en spräckt mobil.
Äckliga Bert Karlsson som utnyttjar asylsökande för att tjäna miljoner. Kunde fyran inte få en bättre tomte, fy fan :-| Han passar bättre som Ebenezer Scrooge eller satan.
Stängde av efter treans bingo. David Hellenius tar alldeles för mycket plats. Om kameran inte är på honom hela tiden då hoppar han in. En tvååring, kolla på mig. Torr humor har han också.
Försökte förklara oddsen för en vän som blev förbannad då han alltid är på väg att få bingo. Gick åt helskotta. Lite usel uppersittarkväll. Däremot i goda vänners lag.
Skönt med Glenn Hysen som drar två fingrar under näsan på personen brevid ett par gånger haha.
Jag kanske missade någon detalj där men, oväntat och bättre än att få Bingo.